„Sugedus mašinai, vakar buvau sutaręs, kad šiandien mane į darbą paveš bendradarbis, deja, negalėjau nei SMS parašyti, nei paskambinti. Galvojau, kad su mano telefonu kas nors, tik darbe sužinojau, kad visiems, kas turi „Pildyk“ - tas pats.
Kvailiausia, kad negalėjau net taksi išsikviesti, nes visi namiškiai jau buvo išėję, nebuvo jokio kito telefono, tai kaip kvailys turėjau gaudyti lauke taksi. Ir internete jokios informacijos nesiteikia pateikti, kad nėra ryšio, tai kol supranti, kad čia ne su tavo telefonu bėda, o su jų ryšiu, irgi eina laikas. Žodžiu, „Tele2“ negerbia savo klientų. Baisu pagalvoti, jei kam nors reikėtų susisiekti su kokiu nors sergančiu artimuoju, paklauskite tų „Tele2“ gudručių, ką jie tada siūlo?, - piktinasi Jonas.
„Tele2“ atstovas: problema išspręsta
„Tele2“ atstovas spaudai Andrius Baranauskas patvirtino, jog apie valandą trumpųjų SMS žinučių siuntimas naudojantis „Pildyk“ išankstinio mokėjimo planu iš tiesų strigo.
„Kiek man yra žinoma, kitos paslaugos veikė, problemų buvo tik su SMS siuntimu. Buvo pernelyg stipriai apkrauta mūsų apskaitos sistema, t.y. serveriai nesusidorojo su duomenų kiekiu. Šią problemą jau išsprendėme. Atsiprašome klientų už nepatogumus ir pasistengsime, kad ateityje jie su tais nepatogumais nebesusidurtų“, - sakė A. Baranauskas.
Dėkojame DELFI skaitytojui už informaciją!