Į aikštelę stovėjimo įvažiuoti leido, bet išvažiuoti – ne. Tokių nelaimėlių kaip aš buvo visose trijose „Unipark“ stovėjimo aikštelėse. Kažkam suveikdavo ir pavykdavo išvažiuoti, tačiau buvo nemažai tokių, kurių numerių sistemoje tiesiog nebuvo.
Nurodytu telefonu 6 ryto niekas neatsiliepė. Žmonės iškvietė policiją. Apie 6:30 val. prabudo darbuotojas – ir visų nuostabai – numeriai automobilių sistemoje atsirado. „Unipark“ privertė sumokėti už priverstinį stovėjimą – vietoje vienos valandos reikėjo mokėti už dvi (šaunu pasipelnyti, ar ne, „Unipark“?), bet negana to – šalia užkardo stovėjo policininkas ir kažkam diktavo automobilių numerius, nes net sumokėjus dvigubai už stovėjimą užkardas neatsidarydavo (numeriai buvo nuvalyti).
Vietoje 5:50 iš oro uosto išvykau 6:48. Gal „Unipark“ norėtų pakomentuoti, kokios jų darbo valandos ir kodėl dėl jų sistemos klaidų žmonės turi šalti lauke ir papildomai už tai mokėti.
DELFI už šio rašinio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi skaitytojo nuomonė!
Atsidūrėte panašioje situacijoje? Norite išsakyti savo nuomonę? Rašykite el. p. pilieciai@delfi. lt arba spauskite apačioje.
Komentuoja „Unipark“ vykdančioji direktorė Eglė Šimkevičienė
Apgailestaujame dėl praėjusį šeštadienį ryte kai kuriose „Unipark“ aikštelėse susidariusios situacijos – atsiprašome visų, kuriems dėl to teko patirti nepatogumų. Klientė, kurios laiškas pasiekė jūsų redakciją, susisiekė ir su mumis. Mes paaiškinome, kodėl taip atsitiko, ir grąžinsime mokestį už stovėjimą.
Šeštadienio ryte žmonės negalėjo išvažiuoti iš aikštelės dėl itin gausaus snygio. Kritulių buvo tiek daug, kad jie tiesiog užstojo vaizdą kamerai – dėl to kai kada buvo klaidingai užfiksuojami automobilių numeriai. Siekdami operatyviai reaguoti į skambučius, jau naktį iš penktadienio į šeštadienį pasitelkėme papildomų aptarnavimo operatorių. Ryte besikreipiančiųjų skaičiui išaugus kelis kartus, pagalba klientams užtrukdavo ilgiau nei įprasta.