Visi žino, vasarą vyksta kelio remonto darbai. Manęs nestebina, kad tam tikri ribojimai ir pokyčiai yra ir pagrindiniame šalies kelyje A1. Suprantu, kad reikia remontuoti, apie tai jau daug rašyta.

Kas mane stebina, tai kad uždaromos tokios ilgos atkarpos. Žiūrėkit: važiuoju aš iš pajūrio, pagrindiniu Lietuvos keliu, autostrada, ir staiga kilometrai po kilometrų uždaryta. Iš tiesų tvarkoma tik maža atkarpa, bet uždaryta viskas aplinkui. Maniau, tik Lenkijoj taip daro!

Važiuodamas specialiai žiūrėjau, kiek tęsiasi uždaryta atkarpa, ir kokiame jos plote realiai dirbama. Kilometras po kilometro, o darbininkai tik viename plotelyje!

Tai išvada viena. Arba reikia didesnių pajėgumų ir samdyti daugiau žmonių, arba uždarinėti po gabaliuką. Kelių procedūra yra tokia, kokia yra – viskas gerai, aš suprantu. Kelininkai irgi daro tai, kas jiems nurodoma, jų nekaltinu. Bet kodėl negalima darbų organizuoti taip, kad nereiktų uždaryti visko?

***

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad dėl atliekamų remonto/rekonstrukcijos darbų A1 kelias Vilnius-Kaunas-Klaipėda nėra visiškai uždaromas, tačiau yra taikomi eismo apribojimai pagal suderintas arba tipines schemas.

„Eismo ribojimai yra taikomi statybvietėje dėl darbų organizavimo, mechanizmų judėjimo, darbuotojų ir, žinoma, eismo dalyvių, saugumo. Atkreipiame dėmesį, kad šiuo metu A1 kelyje trumpiausias remontuojamas ruožas yra 0,6 km, o ilgiausias – apie 10 km“, – „Delfi“ komentavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas Evaldas Tamariūnas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (62)