Vieną dieną Vilniuje patyriau tokį incidentą. Ryte važiavau autobusu, kontrolė įlipo Geležinio Vilko stotelėje.

Mergaitė, moksleivė, įlipdama pažymėjo bilietą, tačiau šis kažkodėl nesuveikė. Kontrolė liepė jai išlipti ir eiti aiškintis, mergaitė bandė tebebūnant autobuse išsiaiškinti, nes bilietą tikrai žymėjo, pats mačiau.

Bet kontrolė elgėsi kaip teroristai, norėjo paveikti merginą, kad išliptų, todėl iškvietė policiją ir visi turėjo išlipti, nes reikėjo tos policijos sulaukti.

Bandžiau pasiūlyti kitą sprendimą, bet kontrolieriai pradėjo mane tujinti.

Atrodo, mergina vien kalta, didžiausią blogį padariusi. Tunelyje ryšys blogas, galėjo tiesiog nesuveikti bilietėlis, nes ji pažymėjo bilietą telefonu. Net jeigu ji kalta, ką tai reiškia – kad mes, visi keleiviai, 50 žmonių, turime dėl to išlipti?

Ta mergaitė iš pradžių gerai, tvarkingai laikėsi, tačiau kontrolė davė suprast, kad va, žmonės nevažiuos dėl jūsų, tada jau matėsi, kad jai buvo nesmagu. Aš turėjau savo reikalų, išlipau, bet mačiau, kad galiausiai mergaitė palūžo ir išlipo visa apsiraudojusi... Apgailėtinas vaizdas.

***

Komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė pakomentavo situaciją.

„Kai keleiviai vyksta be bilieto, viešojo transporto kontrolieriai visuomet paprašo jų išlipti iš autobusų ir troleibusų tam, kad būtų užfiksuotas pažeidimas, o tuo metu nebūtų trikdomas kitų keleivių laikas. To paties jie paprašė ir aprašomu atveju.

Pats pažeidimo užfiksavimas viešojo transporto kontrolės transporte vyksta kaip įmanoma operatyviau – visuomet stengiamasi neužlaikyti keleivių, greitesniam procesui pradėta naudoti speciali įranga susieta tiesiogiai su administracinių nusižengimų registru.

Viešojo transporto kontrolieriai savo darbe, žinoma, remiasi keleivių kontrolės taisyklėmis, tačiau į visas situacijas stengiasi žiūrėti profesionaliai, žmogiškai ir pagarbiai.

Viešasis transportas yra visiems miestiečiams atvira erdvė, kurioje, natūralu, pasitaiko įvairių situacijų. Tačiau iš pačių keleivių žymiai dažniau gauname pozityvių atsiliepimų apie profesionalų darbą ir malonų bendravimą. Pavienės situacijos, kurias gauname dėl tam tikrų pasitaikiusių nesklandumų visuomet analizuojamos drauge su kontrolieriais – aiškinamės jų priežastis ir aplinkybes“, – teigė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (395)