Kai sumos už vaistus ir taip nemažos, be to automatiškai pritaikomos nuolaidos, stovėdamas prie kasos pirkėjas tikrai mintyse nepasitikrins, ar viskas teisinga.
Eikime prie esmės. Vaistininkei paklausus, ar reikės maišelio įsigyjamiems vaistams, atsakiau, jog taip. Ir kas galėjo pagalvoti, kad polietileninis maišelis kainuos net 3 eurus! Gaila, bet tą pamačiau tik namuose, ruošdamas dokumentus savo sveikatos draudimo įmonei dėl patirtų išlaidų kompensavimo. Jei ne tai – to čekio net nebūčiau saugojęs.
Ne gana to, panagrinėjus čekio dedamąsias, iškilo dar vienas niuansas – pirkau to paties vaisto keturias pakuotes, ir 3 iš jų kainavo po 40,70 Eur, o viena pakuotė – tik 38,50 Eur... Nenumanau to priežasčių.
Teisybės aš tikrai neieškosiu – tik labai norėčiau, kad ši istorija būtų paviešinta siekiant apsaugoti kitus pirkėjus nuo, švelniai tariant, apiplėšimo viduryje baltos dienos, kas liečia „ar norėsite maišelio“.
Pridedu maišelio nuotrauką, kad matytumėte, koks tai gaminys, ir, žinoma, čekį bei sąskaitą faktūrą.
***
Situaciją itin operatyviai sutiko pakomentuoti „Gintarinės vaistinės" rinkodaros vadovė Irena Tėvelienė
„Nuoširdžiai dėkojame pacientui už išreikštą susirūpinimą ir sudarytą galimybę paaiškinti situaciją.
Dėl žmogiškos klaidos, įvykusios skenuojant prekių kodus, sąskaitoje buvo įrašyta ne maišelio vieneto, o visos pakuotės (100 vnt.) kaina – nuoširdžiai atsiprašome paciento dėl šio nesusipratimo. Maloniai prašome, esant galimybei, susisiekti su Klientų aptarnavimo centru el. paštu gintarine@gintarine.lt., telefonu 8-800-10008 arba užsukti į tą pačią „Gintarinės vaistinės“ vaistinę su sąskaita – jam bus grąžinta visa permokos suma ir perrašyta sąskaita.
Toje pačioje sąskaitoje užfiksuotas to paties receptinio vaisto pakuočių pardavimas skirtinga kaina. Vienos pakuotės galutinė paciento mokama kaina buvo 38,50 Eur, o kitų trijų pakuočių – po 40,7033 Eur už vienetą. Receptinių vaistų antkainiai yra nustatomi ir reguliuojami valstybinių institucijų – pagal teisės aktus mes negalime viršyti nustatyto antkainio, tačiau esant galimybei visuomet siūlome įsigyti vaistų už mažiausią įmanomą kainą. Šiuo atveju pacientui pasiūlėme paskutinę vaistinėje likusią pakuotę, mūsų įsigytą iš tiekėjų iki liepos 1 d., kuomet keitėsi tiek šio vaisto, tiek ir daug kitų vaistų kainos. Likusios trys pakuotės jau buvo įsigytos pagal naują užsakymą po liepos 1 d. – nepaisant to, kad mūsų antkainis nekito, didmeninė vaistų kaina jau buvo pasikeitusi. Tad šiuo atveju nėra jokios klaidos, o tokios situacijos nėra retos griežtai reguliuojamame receptinių vaistinių preparatų pardavimo sektoriuje. Nuoširdžiai atsiprašome paciento, kad apie tai nebuvo paaiškinta vaistinėje įsigyjant medikamentus.
Kylant tokiems ir panašiems klausimams, maloniai kviečiame juos aptarti su aptarnaujančiu vaistininku, taip pat visuomet laukiame klientų klausimų nemokama telefono linija 8-800-10008, taip pat laiškų gintarine@gintarine.lt. Atviras dialogas padeda paaiškinti klientams rūpimus klausimus įvairiais vaistų įsigijimo klausimais, kurie yra reglamentuojami valstybinių institucijų.