Pateikiame penkias gudrybes, kurios pravers kiekvienam keliautojui.
1. Interneto viešbučių rezervacijų sitema skirta tik nevykėliams – taip mano buvę viešbučių darbuotojai. Suprantama, kad minėtose sistemose tikrai atrasite ypač pigių variantų, tačiau viešbučių darbuotojai pataria: geriausią kainos ir kokybės variantą gausite tuo atveju, jeigu skambinsite tiesiogiai į viešbutį.
2. Jūs galite paskutinę minutę atšaukti savo užsakymą, jums tik reikia žinoti, kaip teisingai tai padaryti. Suprantama, kad niekam nepatinka mokėti papildomą mokestį už kambario rezervacijos atšaukimą. Tad įsidėmėkite, kad tą galite padaryti nemokėdami nė euro už tai. Jums tereikia pasiskambinti į viešbutį, informuoti, kad jūsų susitikimas nukeltas kitai savaitei ir jūs norėtumėte pakeisti kambario rezervacijos datą.
Tai padarę, sulaukite kitos darbo dienos ir vėl skambinkite į viešbutį. Kaip žinome, jau kitą dieną kalbėsite su kitu darbuotoju, kurį informuosite apie tai, jog norite atšaukti kambario rezervaciją ne prieš 24 val., o prieš savaitę. Darbuotojas, matydamas, kad jūsų atvykimas yra tik už savaitės, ramiai atšauks rezervaciją ir nepareikalaus papildomo mokesčio už tai.
3. Naudinga palikti arbatpinigių administratoriui dar prieš įsiregistruojant į kambarį. Pasak darbuotojų, klientai, kurie dar registratūros darbuotojui pildant jo duomenis palieka, pavyzdžiui, 20 eurų arbatpinigių, gali tikėtis ne tik malonesnio aparnavimo, bet ir kambario su geresniu vaizdu, taip pat būti pavaišinti viešbučio skanėstu, kuris bus kiek vėliau atneštas į kambarį.
Atsiminkite, ne visi kambariai yra standartiniai, tad nepagailėkite arbatpinigių ir jūsų viešnagė bus kur kas malonesnė. Taip pat tikėtina, kad administratorius neprieštaraus, kad išvykimo dieną kambarį atlaisvintumėte kur kas vėliau, negu paprastai to reikalaujama.
4. Buvęs viešbučio darbuotojas atskleidė gudrybę. Kaip žinome, kambaryje privalo būti ne tik rankšluosčiai, higienos priemonės, bet ir chalatai. Suprantama, kad jo pasisavinti negalite ir už tai galite būti nubausti pinigine bauda. Tačiau darbuotojai atskleidė, kaip elgiasi tie, kurie vis tik nori parsivežti viešbučio chalatą.
„Ne kartą girdėjau bičiulius, kurie nuvykę į viešbutį skubiai įsideda chalatą į lagaminą ir dar nespėjus įsikurti kambaryje, nedelsiant skambina ir informuoja registratūros darbuotojus apie tai, kad jo kambaryje trūksta chalato ar dar ko nors. Tokiu atveju, jau netrukus bus pristatytas naujas chalatas. Vieni tai vadina vagyste, kiti juokiasi iš to, nes, patikėkite, tai nėra didelis praradimas viešbučiui, tie chalatai nėra verti didelės sumos pinigų“, – sakė buvęs viešbučio darbuotojas.
5. Jei dažnai vykstate į komandiruotes ir tenka naudotis viešbučio paslaugomis, pasistenkite visada rinktis tą patį viešbutį. Darbuotojai jus įsimins ir kas kartą, kai atvyksite, jus pasitiks su šypsena, paslaugumu, tad neabejotinai gausite tik tai, kas geriausia jūsų viešnagei. Darbuotojai mėgsta lojalius klientus.