Taip pat skaitykite: 10 keleivių kvailinimo būdų, kuriuos naudoja oro vežėjai
Sekite Perpasaulį.lt naujienas Facebooke! Tapkite mūsų gerbėju ir naudingas žinias keliaujantiesiems bei naujausius keliautojams aktualius įvykius sužinokite pirmi! Taip pat skaitykite Perpasauli.lt naujienas ir savo išmaniajame telefone. Parsisiųsti programėles: „Android“.
Bagažo pridavimas tebėra vienas iš segmentų, kuriam vis dar reikalingas kontaktas su oro uosto darbuotoju. Tačiau netrukus tai taps praeitimi, kadangi vis daugiau vežėjų šią atsakomybę užkrauna patiems keleiviams, rašo cnn.com.
Neseniai mėnesį oro linijų bendrovė „Iberia“ pristatė „MyBagTag“ – namuose atsispausdintų bagažo kortelių sistemą, kuria siekiama dar labiau sutrumpinti registracijos procesą. „Iberia“ tapo pirmuoju vežėju Europoje, įvedusiu tokią systemą.
„Tai tarsi greitojo aptarnavimo langelis „McDonald's“, - sakė „Iberia“ klientų aptarnavimo direktorius Dimitris Bountolas.
„Viską mažiau ar daugiau organizuoja pats keleivis. Jie apsitarnauja patys, o tai leidžia mums greičiau aptarnauti juos“, - sakė jis.
Norėdamos registracijos skrydžiui procesą paversti beveik nematomu, oro linijų bendrovės stengiasi kuo daugiau procedūrų palikti patiems keleiviams. Bagažo pridavimas tebėra vienas iš segmentų, kuriam vis dar reikalingas kontaktas su oro uosto darbuotoju. Tačiau netrukus tai taps praeitimi, kadangi vis daugiau vežėjų šią atsakomybę užkrauna patiems keleiviams.
Praėjusį mėnesį oro linijų bendrovė „Iberia“ pristatė „MyBagTag“ – namuose atsispausdintų bagažo kortelių sistemą, kuria siekiama dar labiau sutrumpinti registracijos procesą. „Iberia“ tapo pirmuoju vežėju Europoje, įvedusiu tokią systemą.
„Tai tarsi greitojo aptarnavimo langelis „McDonald's“, - sakė „Iberia“ klientų aptarnavimo direktorius Dimitris Bountolas.
„Viską mažiau ar daugiau organizuoja pats keleivis. Jie apsitarnauja patys, o tai leidžia mums greičiau aptarnauti juos“, - sakė jis.
Keleiviai namuose pasisveria savo bagažą, internetu įveda lagaminų svorio ir išmatavimų duomenis ir ant A4 formato lapo atsispausdina bagažo korteles. Keturgubai sulenkti lapai įdedami į lipnias plastiko įmautes, kurias nemokamai galima pasiimti bet kuriame Ispanijos oro uoste. Tokios papildomos pastangos namuose atsiperka, sako D. Bountolas.
„Paprastai vasaros sezonu susidaro didelės eilės. Keleiviams, norintiems priduoti savo bagažą, tenka laukti nuo 10 iki 15 minučių, - aiškino jis. – Dabar šį laiką, skiriamą vienam keleiviui, sutrumpinome iki 30 sekundžių“.
Pastaraisiais metais su pačių keleivių atsispausdintomis bagažo kortelėmis eksperimentavo ir kitos oro linijų bendrovės. Tarp vežėjų, oro uostuose atidariusių bagažo kortelių langelius, yra „Alaska Airlines“, „American“ ir „Air Canada“. Manoma, kad per ateinančius kelerius metus šią sistemą pradės taikyti ir kitos bendrovės.
„Tai tendencija, kuri šioje pramonės srityje sparčiai plis per ateinančius 10 – 20 metų“, - sakė „Wolfe Research“ oro linijų bendrovių analitikas Hunteris Keay.
„Priduodant bagažą, tai tikrai sumažina butelio kaklelio efektą, nors iš esmės oro linijų bendrovės tesiekia sumažinti savo išlaidas“, - teigė jis. Šios išlaidos galiausiai užkraunamos keleiviams, priduria jis.
Tuo tarpu „British Airways“ ėmėsi techniškesnio sprendimo ir iki 2015 metų sausio ketina įvesti daugkartines elektronines bagažo korteles. Šios kortelės veiks elektroninės knygų skaityklės „Kindle“ principu, naudodamos elektroninio rašalo tehnologiją. Registracijos metu keleiviai įkels savo kelionės duomenis, pasitelkę „British Airways“ išmaniųjų telefonų programėlę ir virš kortelės laikydami savo telefonus. Atvykę į oro uostą, jie galės palikti savo bagažą ir eiti.
„Tai susiję ne tik su laiko taupymu. Mes suteikiame jiems pasirinkimą“, - sakė „British Airways“ paslaugų klientams vadovė Finola O`Sullivan. Nors tai sutaupo tik kiek daugiau nei vieną minutę laiko, ji teigia, kad keleiviai vertina psichologinę tokios sistemos pusę.
„Kai jie patys atlieka šiuos veiksmus, atrodo, kad laikas prabėga greičiau, negu laukiant, kol tai padarys kažkas kitas“, - pažymėjo ji.