Bilietais skrydžiui su „Wizz Air“ oro linijomis į Grenoblį ir atgal vilnietis pasirūpino gerokai iš anksto. Kartu su draugų kompanija jis taip pat be galimybės nemokamai atšaukti rezervavo nakvynę, o tuomet ėmė laukti būsimos kelionės.

Visgi gruodžio pabaigoje jį pasiekė oro linijų bendrovės laiškas apie atšaukiamus abu skrydžius. Kaip išeitį įmonė pasiūlė galimybę pasikeisti skrydžius arba susigrąžinti pinigus. Kitų patogių skrydžių nebuvo, o tai gerokai suneramino vyrą, mat už nakvynę pinigų susigrąžinti jau negalėjo, be to, būtų sugadintos ir visos atostogos.

Painiava įsivėlė ir su pačiomis skrydžio datomis – vilnietis tikina bilietus užsakęs vasario 13 ir 20 dienoms – tai matoma ir atsiųstame patvirtinimo laiške, o prie informacijos apie atšauktus nurodomos skrydžius jau parašytos kiek kitokios dienos – vasario 13 bei 17.

Tik po kurio laiko jis pastebėjo įdomią detalę – pasirinkus iš to paties profilio keisti skrydį ir nurodžius tas pačias datas į Grenoblį bei atgal, puslapyje nurodoma, kad toks skrydis negalimas. O kai žiūrima įėjus į bendrovės puslapį atskirai, suvedus tokias datas, skrydis yra galimas. Tiesa, bilietai jau kainuoja daugiau nei pirkdamas mokėjo vilnietis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją