„nepabEXIT“ įkūrėjas Vitalijus Sergejevas neslepia, kad idėja kilo apsilankius būtent lietuviškuose pabėgimo kambariuose: „Ne visuose kambariuose patiko, tai ką radau, ne visuose kambariuose reikėjo labai daug galvoti. Todėl nusprendžiau, kad galima padaryti kitokį - galvosūkių kambarį, kuriame nieko kito daryti nereikia, tik galvoti“, - pabrėžė V. Sergejevas. Šiame kambaryje niekas nėra paslėpta, kiekvienas kambaryje esantis daiktas turi prasmę ir turi būti panaudotas, jei nori iš kambario išeiti savo jėgomis.
Išsikėlus sau tikslą – sukurti kambarį, kuriame nereikia naudoti jokios fizinės jėgos, klijuoti, montuoti, o tik mąstyti – kambario kūrėjui teko susidurti su keliomis problemomis. „Daugiausia laiko užtruko sukurti galvosūkius. Visi jie yra originalūs. Specialiai neieškojau jokių patarimų ar pavyzdžių, norėjau, kad tai būtų nauja. Stengiausi pagalvoti apie vaikystę, apie daiktus ir žaidimus, kuriuos žaidėme anksčiau, bet technologijoms tobulėjant ir bėgant į priekį, esame pamiršę ir padėję į šoną. Kartais tekdavo naktį atsikelti ir ant popieriaus lapo užsirašyti galvosūkį, kurį susapnavau“, - prisipažįsta „nepabEXIT“ įkūrėjas. V. Sergejevas taip pat teigia, kad labai svarbu ir pati kambario aplinka – tokia kaip ir turėtų būti kambaryje: „Jauku, švaru taip, kad net ir nesinorėtų iš jo pabėgti“, - juokiasi Vitalijus.
Prieš atverdamas duris V. Sergejevas pakvietė norinčiuosius išbandyti kambarį, bei jo sukurtus galvosūkius. „Labai nudžiugino, kad kambaryje nėra nieko paslėpto. Viską matai, viską gali pasiimti į rankas ir privalai sugalvoti, kaip panaudoti kiekvieną daiktą, esantį kambaryje. Galvosūkiai originalūs - tikrai nepasakyčiau, jog kažkur kažką esu matęs ar girdėjęs, tad laikas praėjo dar smagiau“, - savo įspūdžiais dalinosi protmūšių vedėjas ir įvairiausius žaidimus išbandyti mėgstantis Artūras Vyšniauskas.
Andrius Samuolis pabrėžė, kad toks kambarys – puiki galimybė patikrinti komandos tvirtumą ir susikalbėjimą: „Manau, kad tai galėtų būti puiki užduotis komandos kūrimui (angl. Team building), ypač toms įmonėms, kuriose dominuoja projektinės veiklos, vienijančios skirtingų sričių specialistus“, - siūlė A. Samuolis. Daugelis tik pro duris išžengusių dalyvių pabrėžė, kad jiems patiko kambario aplinka, parinkti daiktai.
„Įsijautus net galima pamiršti, kad čia žaidimas, o atidarius duris užplūsta savotiškos laisvės ir pasididžiavimo jausmai. Be to, labai įdomu kitus komandos draugus stebėt: kaip skiriasi mąstymas, kaip iš skirtingų kampų į problemą žiūrim, kas vienam sunku atrodo, kitam juokingai lengva“, - sakė pirmą kartą pabėgimo kambario žaidime dalyvavusi Aušra Stumbrytė.
Vitalijus Sergejevas sako, kad jei šis kambarys pasirodys sėkmingas, patiks dalyviams, ne už ilgo dienos šviesą galės išvysti ir kiti projektai.