Tyrimas atskleidė, jog net 38 procentai keleivių imasi gudrybės „atrodyti protingai“. Tokie žmonės, persirengia verslininkais ir tikisi, jog bus pakviesti skristi geresniąja klase. 36 % į oro uostą atvyksta itin anksti, taip tikėdamiesi atkreipti darbuotojų dėmesį ir paslysti į verslo klasę. Likę pasitelkia flirtavimo su oro linijų darbuotojais techniką.
Net viena iš penkių porų apsimeta jaunavedžiais, kuriems dažniausiai būna suteikiama proga pasipuikuoti pirmos klasės prabanga. Maždaug kas dvidešimtas keleivis apsimeta žurnalistu ir žada gerą atsiliepimą arba straipsnį apie oro linijų darbą.
Julie Challenger, buvusi „Virgin Atlantic“ darbuotoja pasakoja, jog pasitaiko ir pavienių, kartais net labai keistų prašymų perkelti keleivį į verslo klasę.
„Kartą keleivis manęs paprašė geresnės vietos, nes susibarė su žmona ir nenorėjo sėdėti šalia jos. Kitą kartą keleivis sakė esąs garsus magas ir pažadėjo parodyti kelis triukus, jeigu jį persodinsiu į verslo klasę. Tačiau, labiausiai nevykęs bandymas buvo, kuomet prie manęs priėjo jaunas vaikinas ir pareiškė, jog jam yra sudaužyta širdis – vaikiną paliko mergina per jo gimtadienį“, – pasakoja J. Challenger.
Moteris sako girdėjusi ir kitokių istorijų. Pavyzdžiui, apie vyrą, kuriam pabodo jo paties vaiko verkimas, todėl jis stiuardesės paprašė būti perkeltas į kitą vietą. Taip pat apie pensinio amžiaus moterį, kuri troško atsidurti verslo klasėje, nes norėjo greičiau pasiekti savo kelionės tikslą.
Stebėdami situaciją ir žmonių išradingumą vardan geresnės vietos lėktuve, „Virgin Atlantic“ nusprendė padaryti akciją-socialinį eksperimentą ir nustebinti savo keleivius. Vaizdo įraše jie užfiksavo keleivių reakciją, kuriems buvo pranešta apie nemokamą perkėlimą iš ekonominės į verslo klasę.
Ewan Taylor, vienas iš socialinio eksperimento idėjos autorių, teigia, jog sulėtintos keleivių reakcijos pasako daugiau nei žodžiai: „Jie buvo labai laimingi ir nustebinti, negalėjo patikėti, jog tai yra tiesa.“