Pasak vieno iš turistų, priklausiusių šiai grupei, balandžio 11 dieną Šarm aš Šeicho oro uoste keleiviai, įsigiję kelionės paketą per „Coral Travel“, negalėjo užsiregistruoti skrydžiui. Oro uosto darbuotojai pareiškė, kad visų šių keleivių paprasčiausiai nėra išvykstančiųjų sąrašuose, todėl jų negali įleisti į lėktuvą.
Padėti Estijos turistams niekas negalėjo – oro uoste šios kelionių agentūros atstovų nebuvo. Tuomet įsikišti nusprendė vienas iš turistų, kuris ir pasidalijo šia istorija su „Delfi“.
„Žmonės stipriai piktinosi. Kad būtų išvengta konfliktų, nusprendžiau padėti oro uosto darbuotojams, nes jie matė, kad esu nusiteikęs pozityviai. Man buvo leista prieiti prie registracijos stalelio, prie kompiuterio, ir aš savo akimis pamačiau keleivių sąrašus. Tuomet buvau paprašytas garsiai iš eilės perskaityti visas pavardes. Perskaičiau 20 – 30 pavardžių, bet niekas neatsiliepė, nors eilėje laukė apie 120 žmonių. Taip supratome, kad „Corral Travel“ atsiuntė klaidingus sąrašus“, – pasakojo turistas.