Jau dešimtmetį Didžiojoje Britanijoje rengiamų apdovanojimų „Prestige Awards“ organizatoriai pripažino VšĮ „Kaunas IN“ ne tik kaip patrauklų regiono įvaizdį kuriančią tarptautinės rinkodaros komandą, bet ir kaip inovatyvią turizmo skatinimo agentūrą. O kartu įvertino ir išradingas Kauno miesto pastangas pritraukti turistus.
Miesto turizmu, investicijomis ir tarptautinės rinkodaros plėtra besirūpinanti agentūra VšĮ „Kaunas IN“ tarptautiniuose verslo apdovanojimuose „The Corporate LiveWire Baltics Prestige Awards 2021/22“ įvardinta „Metų turizmo kompanija“.
Kaip pastebėjo „Prestige Awards“ vertinimo komisija, „Kaunas IN“ didžiausią įspūdį padarė „savo holistiniu ir įtraukiu požiūriu tiek į atvykstančius turistus, tiek į pačius miestiečius, integruojant įvairialypę bendruomenę į miesto turizmo sektorių. Buvo pasiūlyta didelė nemokamų maršrutų įvairovė, aprėpianti platų teminį lauką, – nuo gatvės meno iki architektūros paminklų ir kino filmavimo vietų ar maršrutų, specialiai pritaikytų keliautojams su vaikais. Ir kiekvienas tų maršrutų – unikalus, „kaunastiškas“, kupinas šmaikščių pastabų ir humoro, todėl dovanoja ilgam įsimenančias, unikalias patirtis“.
Karantino laikotarpiu šiuos išskirtinio dizaino, itin informatyvius bei į Kauną kitomis akimis pažvelgti priverčiančius maršrutus organizacija perkėlė ir į skaitmeninę erdvę. Tad dabar visi Kauno miesto turizmo perlai yra dar arčiau – vos vieno mygtuko paspaudimu.
Miesto savivaldybės įsteigtos, viešosios įstaigos veiklų krepšelyje – ne tik kuriami teminiai turai ir maršrutai, skirti mieste apsilankantiems turistams iš Lietuvos bei viso pasaulio, bet ir organizuojami vietinio ir išvykstamojo turizmo renginiai bei programos. Taip pat organizacija skleidžia žinią apie Kauną dalyvaudama parodose, bendradarbiauja su kitomis agentūromis tiek kuriant traukos vietas, tiek rūpinantis sklandžiu susisiekimu. Ji kuria bei plėtoja modernų miesto turizmo ženklą #kaunastic. Įstaiga taip pat renka ir analizuoja turizmo statistinius duomenis, rengia svetingumo sektoriaus mokymus bei organizuoja informacinių centrų darbą, sakoma „Kaunas IN“ pranešime.
„Prestige Awards“ apdovanojimuose dalyvauja smulkios ir vidutinės įmonės, kurių paraiškas analizuojanti žiuri vertina aptarnavimo ir teikiamos paslaugos kokybę, veiklos inovatyvumą, sukuriamą vertę, tvarumą ir nuoseklumą.
„Kandidatuodami į šiuos apdovanojimus, akcentavome ne tik tai, ką ir kaip darome, bet ir Kauno miesto išskirtinumą. Atkreipdami dėmesį, kad, būdamas antruoju pagal dydį Lietuvos miestu, Kaunas yra išskirtinė, dar daug kam nauja ir neatrasta kelionių kryptis, turinti savo ypatingą dvasią ir #kaunastic jausmą čia atvykus,“ – sako VšĮ „Kaunas IN“ turizmo skyriaus vadovė Inga Pažereckaitė-Kalėdienė.
„Kaunas IN“ verslo skyriaus pranešime primenama, kad Kauno, „kaip neatrasto turizmo deimanto“, potencialą neseniai įvertino ir „Financial Times“, savo leidžiamo žurnalo „fDi Magazine“ reitinge Kaunui skyrę apdovanojimus tokiose kategorijose kaip pasiekiamumas, viešbučių tinklo išvystymas, sportas, kultūra ir paveldas.
Miesto savivaldybės mero Visvaldo Matijošaičio teigimu, Kaunas ne vienerius metus garsėja originaliomis ir ryškiomis turizmo skatinimo programomis, o už jų stovi talentinga komanda, kuriai rūpi miestas ir jo patrauklumas tiek verslui, tiek turistams. „Tokie apdovanojimai kartu yra ir šių žmonių darbo įvertinimas, dar kartą parodantis, kaip „Kaunas IN“ prisideda prie miestą aplankančių svečių patirčių, o drauge kuria palankią aplinką svetingumo sektoriaus įmonių veikloms“, – sako meras.