Taip pat skaitykite: Balestrinas: miestas-vaiduoklis Italijoje
Keliauk į Siciliją su Perpasaulį.lt! Geriausių skrydžių pasiūlymų ieškok čia.
Turiu hobį – keliavimą motociklu įdomiomis Europos vietomis – tokiomis, kurias galima apkeliauti per 2-3 dienas. Nes darbai neleidžia ištrūkti ilgiau. Šią kelionę mes jau planavome 2013 lapkritį.
Didelę reikšmę turi tai, kad galima pigiai nuskristi į kelionės pradžios vietą. Pasirinkome – Sicilija. Suderinome darbus, datas ir pirkome bilietus. Vykome trise, didesne komanda motociklais vykti būtų sunkiau.
Motociklus užrezervavome iš anksto - neturėjome didelio pasirinkimo, kadangi ten yra tik vienas ar du nuomos punktai. Viešbutį turėjome užrezervavę kaip galima arčiau vietos, iš kurios žadėjome atsiimti motociklus, kad ryte galima būtų lengvai nors ir pėsčiomis nueiti. Atstumas buvo 1,6 km.
Šalmus buvome pasiėme savo, Ryanair kompanijoje tai be jokiu problemų, tai kaip rubo detalė, galima imti į lėktuvo saloną ir dar turėti papildomą bagažą. Ryte nuomoje visi formalumai užėmė dar kokia 2 geras valandas (italai neskuba).
Nusprendėme važiuoti viršutine Sicilijos dalimi – link Etnos ugnikalnio. Pirmą dieną 50 km važiavome greitkeliu iki Cefalu miestelio, po to važiavome keliukais pajūriu, kur grožėjomės nuostabiais vaizdais.
Negalime rezervuoti iš anksto, nes nežinai – kiek važiuosi, kaip seksis ir kada norėsi stoti. Taigi teko važiuoti neplanuojant – kas yra labai įdomu. Jau sutemo. Mes pavargę, ir degalinėje mums pasakė, kad už 30 km yra kurortinis miestelis, kuriame yra 5 viešbutukai.
Miestelis vadinosi Ali Terme. Ten tikrai buvo 5 viešbutukai, bet dar neveikė, nes ne sezonas. Sutikome malonų žmogų, kuris labai norėjo mums padėti, ir po 3 nesėkmingų nakvynės bandymų, jis paskambino mažo viešbutuko telefonu kuris buvo užrašytas ant įėjimo, savininkai–senukai pabudo, atidarė ir leido mums pernakvoti, ir dar kas svarbu - baikus leido įvaryti į kiemelį.
Ryte pamatėme visą tos vietos grožį. Prieš mus jūra ir tolumoje - Italijos žemyninė dalis. Po pusryčių judame toliau. Tiklas – Etnos ugnikalnis. Kylant į Etną temperatūra pradėjo kristi.
Jei visą laką važiuojant temperatūra buvo apie 22 laipsnius, tai ten buvo jau apie 15-13. Vaizdas keistas, mažai žmonių, mašinų, sustingusi lava, įdomi gamta, ir puikūs keliai. Ugnikalnio viršuje buvo sniegas.
Važiavome toliau. Pasirinkome maršrutą per kaimelius ir kuo arčiau jūros. Ir ta Sicilijos dalis buvo labai nuostabi. Vėl stodavome pietų (jūros gėrybių), kavos. Temstant vėl pradėjome ieškoti nakvynės...
Trečią dieną važiavome Sicilijos „apačia“ . Ten taip pat gražu, bet ne taip kaip „viršuje“. Vėlai vakare jau sėkmingai grįžome i Palermą, kur viešbučio administracija leido palikti motociklus viešbučio saugomoje patalpoje.
Nuvažiavome apie 1000 km. Pavakarieniavome restorane kurį rekomendavo viešbučio administracija - be jokių iškabų, tiesiai priešias viešbutį. Ryte motociklus atidavėme į nuomą ir išvažiavome į Trapanio oro uostą, kuris yra už 130 km. Jau 23 val buvome Lietuvoje.
Labai daug nuostabių akimirkų išgyvenome šioje kelionėje, bet šis „sausas“ aprašymas yra tiesiog bendra informacija, o visus pojūčius turi išgyventi kiekvienas atskirai. Keliaukite, pažinkite, atraskite.... Tiesiog reikia tam ryžtis.
Vairavome : BMW GS 800 (5 paros, nelimituotas kilometražas, ir bagažinės – 470 Eur)
Viešbučiai: 30- 40 Eur
Vakarienė restorane : 25 – 40 Eur (su viskuo)
Siciliečiai: nuostabūs ir geranoriai žmonės, visi žino lietuvius (iš gerosios pusės)
Nuomos punkte susitarėme, visiems iš Lietuvos - 10 % nuolaida
Nuoma: Sicilymotorent