Taip pat skaitykite: Susirgau prieš pat kelionę - ką daryti?
Jeigu turite kokių nors nusiskundimų, nedelsdami reiškite pretenzijas kelionių organizatoriaus atstovui, o jiems nesiėmus jų spręsti, - pateikite pretenzijas raštu.
Pasilikite sau vieną egzempliorių su atstovo atžyma, kad Jūsų pretenziją gavo.
Grįžus iš kelionės, pretenziją pateikite kelionių organizatoriui per 10 darbo dienų.
Pridėkite nuotraukų ar vaizdo įrašų;
Susirinkite mokėjimo kvitus ir sąskaitas už papildomas išlaidas, atsiradusias dėl iškilusių problemų, pvz., maitinimasis, nenumatytos kelionės išlaidos;
Pasiteiraukite kartu keliaujančiųjų, ar jie galėtų paliudyti ir palaikyti jūsų pretenziją, pageidautina raštu.
Šaltinis: Europos vartotojų centras
Kelionės