Pasak moters, kompanija pamiršta paminėti, kad ne visi jų siūlomi autobuso bilietai važiuoja būtent per tą pasienį, per kurį leidžiama važiuoti turint bevizio režimo leidimą į Baltarusiją (į Gardiną galima vykti tik per Raigardo pasienį).
„Atrodo viskas paprasta, perki bilietą, susitvarkai bevizio režimo leidimą (įmonė teikia šią paslaugą) ir keliauji į išgirtąją kelionę... Su drauge nusipirkome bilietus per „Eurolines“, per tą pačią kompaniją susitvarkėme bevizio režimo leidimą (paminėkim, kad šiam leidimui susitvarkyti yra imamos bilietų kopijos) ir laimingos ruošėmės kelionei“, – pasakoja Edita.
Šeštadienį 03.30 val. moterys bandė patekti į autobusą, kuris veš į Gardiną, bet iš vairuotojo išgirdo atsakymą, kad jis jų neveš. Pasirodo, autobusas turėjo važiuoti per kitą pasienį nei buvo nurodyta keleivių leidime.
„Bandžiau aiškinti, kad mes pirkome bilietus, ta pati kompanija tvarkė leidimus, tai kaip gali kažkas netikti. Atsakymas buvo vienas – nevešime, nes baudos bus skirtos tiek mums pačioms, tiek vairuotojams vežantiems tokius keleivius ir čia jau ne pirmas toks atvejis. Vežėjas pradeda dirbti 6.30 val., laukėme to laiko, kad pakeistų bilietus ar kažką darytų, nes Gardine viskas rezervuota ir pinigai sumokėti. Sulaukėme atsakymo – kreipkitės raštu. Supratome, kad mūsų situacijos niekas nesiteiks spręsti greitai, o į kelionę važiuoti norisi. Nusipirkome kitus papildomus bilietus ir 9.00 val. ryto palikome Vilnių“, – pasakoja moteris.
Kompanijos atsakymas keleives pasiekė tik kitą dieną. Moterims buvo paaiškinta, kad pagal jų taisykles keleivis pats turi pasirūpinti visais kelionės leidimais ir kad jie nemato jokios savo kaltės.
„Aš sutinku, kad keleivis turi pasirūpinti, jei tik jis žinotų kuo rūpintis. Perkant bilietą išreklamuotame puslapyje net nekilo mintis, jog jų siūlomi autobusai gali važiuoti ne tik per reikiamą Raigardo pasienį. Be to, kompanija tvarkydama bevizio režimo leidimą turėjo bilietų kopijas, bet irgi nesiteikė pasakyti, kad kažkas čia ne taip ir mūsų bilietai netinkami šitai kelionei. Net nenoriu pagalvoti kas būtų buvę, jei vairuotojai būtų nepatikrinę leidimų ir nuvažiavus į pasienį mus ten būtų „išsodinę“ bei išrašę baudas...“, – kalbėjo Edita.
DELFI susisiekė su „Eurolines“ atstovais ir paklausė, ar toks šūkis nėra klientų klaidinimas jei kai kurie vežėjo autobusai veža per kitą pasienį
„Tokių atvejų iki šiol mūsų kompanijoje nėra pasitaikę. Keleivės pasirinktas kelionės reisas neatitiko Baltarusijos bevizio režimo reikalavimų, kuriuos nustato Baltarusijos respublika. Savo internetiniame puslapyje supažindiname keleivius su informacija, kurią jie turi žinoti ruošdamiesi kelionei į Gardiną. Įspėjame apie Baltarusijos bevizio režimo reikalavimus, kuriuos nustato Baltarusijos respublika – leidžiamą turistų vizito laikotarpį, beviziui režimui priklausančias teritorijas bei leistinus valstybės sienos perėjimo punktus“, – DELFI sakė „Eurolines“ Tarptautinių pervežimų vadovė Renata Petkevič.
Pasak atstovės, dėl griežtos Baltarusijos respublikos bevizio režimo tvarkos, be vizos atvykti galima tik per nurodytus valstybės sienos perėjimo punktus: Raigardas-Privalka ir per Lenkijos pasienio punktus Rudaukos-Lesnos, bei Kuznicos Balstogės-Bruzgių. Tai pabrėžiama akcijos „Keliauk į Gardiną be vizos“ puslapyje bei informacinėje medžiagoje.
Vežėjo atstovė patikino, kad padės keleivei atgauti kompensaciją už patirtas papildomas išlaidas. „Tarpininkaudami su kelionę vykdžiusia vežėjų kompanija „Intaks OOO“ (Baltarusija), padėsime klientei išspręsti šią nemalonią situaciją ir atgauti kompensaciją už neįvykusią kelionę“, – tikino R. Petkevič.
Siekdami ateityje išvengti panašių situacijų įmonės atstovė žadėjo aiškiau iš išsamiau pateikti informaciją savo internetiniame puslapyje. „Reaguodami į šią situaciją savo interneto puslapyje dar aiškiau ir matomiau pabrėšime bevizio atvykimo į Baltarusiją taisykles, kad klientams būtų dar lengviau pasirinkti norimą kelionę. Taip pat šiuo metu atliekame mobiliesiems įrenginiams pritaikyto interneto puslapio atnaujinimus, kurie padės keleiviams lengviau ir patogiau iškart peržiūrėti jų pasirinkto maršruto žemėlapį ir pasitikrinti, ar jis atitinka bevizių turizmo kelionių į Gardiną reikalavimus“, – sakė R. Petkevič.