Kaip Delfi pasakoja Monika, traukinys sugedo įpusėjus maršrutui, o visa kelionė jai buvo tokia ilga, kad dabar net nebežino, kiek tiksliai laiko jie prastovėjo.

„Mus stumti atvažiavo lokomotyvas, kuris tą padarė iki kažkokio kaimo, o tuomet prisijungė taip, kad galėtų traukti. Taip nukakome iki Telšių, kur vėl stojome, kelias valandas laukėme, kol bandys sutvarkyti traukinį. Galiausiai nutempė iki Lieplaukės ir ten pasakė, kad valandą lauksime, kol mus surinkti atvažiuos autobusas.

Nežinau, kodėl nekilo mintis autobuso užsakyti anksčiau, nes tikrai to reikėjo. Dabar mano kelionė užtruko 12 valandų. Tie, kas važiavo į Klaipėdą, tikslą turbūt pasiekė tik kokią 7 val. ryto“, – pasakoja Monika, kuri pati Plungėje pagaliau išlipo tik apie 6-ą.

Anot moters, sustojus pirmą kartą, keleiviams buvo pasiūlyta vandens, vėliau, apie 22 val., – ir riešutų batonėlis. Visgi nuo to laiko žmonės galėjo gauti tik kavos.

„Kontrolierė buvo pakankamai maloni, bet, panašu, ir pati ne visada žinojo, kas vyksta – informacijos apie situaciją sulaukdavome labai retai. Traukinio mašinistas kelis kartus atsiprašė per garsiakalbį“, – sako Monika.

Namo keliavusi moteris neslepia, kad kelionė košmariškai išvargino, galvoje sukosi įvairiausios mintys – tarp jų buvo kilusi ir idėja Telšiuose išsikviesti taksi, kuris parvežtų į Plungę.

„Jaučiausi tikrai pikta bei susinervinusi, nes buvo sugadintas ne tik penktadienio vakaras, bet ir visas šeštadienis, kadangi buvau visiškai nepailsėjusi“, – kalba Monika, kuri ketino kreiptis ir dėl kompensacijos.

Komentuodami šią situaciją, „LTG Link“ atstovai teigia atsiprašantys savo keleivių dėl patirtų nepatogumų.

„Ši situacija yra netoleruotina, todėl, siekiant išsamiai įvertinti įvykio priežastis, aplinkybes bei specialistų priimtus sprendimus, atliekame vidinį tyrimą. Situaciją vertina ir bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ ekspertai.

Pirminiais duomenimis, rugsėjo 22 d. keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ traukinyje, važiavusiame maršrutu Vilnius–Klaipėda, fiksuotas gedimas. Traukinio mašinistas bandė gedimą pašalinti ir tęsti kelionę. Bandymams nepavykus, į traukinio sustojimo vietą buvo iškviesta remonto brigada, kuri traukinį nutempė iki artimiausios stoties, kur būtų galima atlikti remonto darbus bei tęsti kelionę. Nepavykus pašalinti traukinio gedimo, keleivių vežimui buvo iškviestas autobusas. Į Lieplaukės stotį, kur stovėjo traukinys, autobusas atvyko 5 val. 25 min, juo važiavo 38 keleiviai.

Traukinio kelionei užsitęsus ilgiau nei planuota, keleiviams kelionės metu buvo tiektas vanduo bei užkandžiai.

Už patirtus nepatogumus keleiviams, kurių keliones ypač paveikė traukinio vėlavimas, bus kompensuojama įsigyto traukinio bilieto kaina, taip pat pasiūlyta nemokama kelionė pasirinktu maršrutu Lietuvos teritorijoje“, – teigia atstovai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)