Taip pat skaitykite: 10 liūdniausiai finišavusių ekspedicijų
Tokį rytiečių užmojį paskatino faktas, liudijantis, kad nuo pat 1997-aisiais pasirodžiusios Jameso Camerono „Titaniko“ juostos atsiradimo, šis istorinis „personažas“ nenustoja jaudinti kiniečių vaizduotės.
Būtent tai, kad susidomėjimas laivu-legenda, masiškai įsiplieskęs Kinijoje dar užpraeitame dešimtmetyje nė kiek neblėsta jau daugiau nei penkiolika metų, verčia pasiryžti pakankamai ambicingam verslo planui – visiškai identiškas savo pirmtakui „Titaniko“ brolis-dvynis jau visai netrukus (atsižvelgiant į tai, kad savo mąstais sunkiai suvokiami komerciniai Kinijos projektai turi savybę būti įgyvendinti daugelio lūkesčius pranokstančiais tempais) turėtų tapti vienu iš pagrindinių naujojo pramogų parko Sičiuanyje traukos objektu, praneša naujienų agentūra AFP.
Vietinis laikraštis „South China Morning Post“ papildo šią informaciją, patikslindamas, kad naujasis „Titanikas“ žada visam laikui prisišvartuoti netoli pagrindinių pramogų parko aikštelių esančio upės uosto doke.
„Skęstant „Titanikui“, bet kuris katastrofos dalyvis turėjo unikalią galimybę stebėti aukščiausią žmogiškumo ir atsakomybės išraišką, parodytą tų, kurių vardai šiandien jau tapo istorija, – interviu valstybinei Kinijos naujienų agentūrai Xinhua pasakojo „Seven Star Energy Investment“ vykdomasis direktorius Su Shaojunas – jos dvasia skleidžiasi, nepripažindama valstybių sienų, tad įamžinti ją norime ir Kinijoje.“
Jis taip pat atskleidė, kad naujoji „Titaniko“ kopija atkartodama kai kurias žymiosios katastrofos detales „suteiks parko lankytojams įspūdį, primenantį apie tai, kad laivas, visgi susidūrė su ledkalniu ir jo paskendimas - neišvengiamas“, tačiau kokiais būtent būdais šis efektas bus pasiektas, nepatikslino.
270 metrų ilgio laivo statybas žadama pabaigti dviejų metų bėgyje, o pagrindiniu kopijos „pavyzdžiu“ žada tapti kitas, taip pat legendomis „apsipinti“ spėjęs „RMS Olympic“ – tikrasis „Titaniko“ brolis-dvynis, skrodęs vandenynų platybes 1911 – 1935 m.
„Dizaineriai taip pat jau pateikė galutinius maketus – šiai dienai žinoma, kaip atrodys didžioji pokylių salė ir „premium“ klasės kambariai-kajutės“ – interviu teigia Su Shaojunas.
„Seven Star Energy Investment“ – ne vieninteliai, užsikrėtę idėja, „prikelti“ legendinį „Titaniką“. Australijos magnatas Klaivas Palmeris dar praėjusiais metais palaidojo visas skeptikų abejones dėl to, ar skirtingos jo valdomos imperijos kompanijos kartu sugebės nuleisti ant vandens plaukiojantį „Titaniką II“. Pirmasis šio superlaivo, besiskiriančio nuo savo pirmtako tik didesniam keleivių patogumui įrengtais oro kondicionieriais ir gausesnėmis gelbėjimosi valčių „atsargomis“, turėtų įvykdyti savo pirmąjį transatlantinį kruizą jau 2016-aisiais.
Keliautojau! Kviečiame atsakyti į žemiau esančius klausimus ir mėnesio gale išrinksime vieną laimėtoją (su juo susisieksime asmeniškai), kuriam padovanosime universalųjį Barselonos „TOP 10“ vadovą!