Ar kada klausėte vyriausiojo virėjo sušių restorane apie jo seksualinį gyvenimą? O ar esate matę per televizorių kavinės padavėją vien su apatiniais drabužiais? O gal domėjotės, ar artimiausios parduotuvės kasininkė neišdykauja su kitais kasininkais po delikatesų prekystaliu?
Ne? Tai kodėl visiems taip rūpi lėktuvo įgulos seksualinis gyvenimas?
Ne vieną skrydžių palydovę papiktino atliekama apklausa, kurios metu buvo pateikiami klausimai apie įvairius darbo ypatumus, ypač pabrėžiant tai, kaip dažnai skrydžių palydovai mylisi lėktuve.
„Mano darbas pastaruoju metu yra taip seksualizuojamas, kad pasirodžius tyrimams, nagrinėjantiems klausimą, kaip dažnai lėktuvų palydovai mylisi, niekam ši formuluotė neatrodo keista. Ir „Telegraph“, ir „Travel + Leisure“ paskelbė lėktuvų palydovų apklausos rezultatus, kuriose lėktuvo įgula neva atskleidė nešvariausias savo paslaptis“, – pasakojo apklausos dalyvė.
21 procentas iš 718 apklaustųjų mylėjosi skrydžio metu. Pasak kitų apklausos dalyvių, pati oro linijų pramonė kalta dėl tokio per pastaruosius 50 metų susiformavusio įvaizdžio, dėl kurio tokios apklausos atrodo normalios.
Seksualios, aptemptu sijonu vilkinčios jaunos skrydžių palydovės įvaizdis ilgą laiką buvo naudojamas kaip rinkodaros priemonė.
„Kai tik nueinu į vakarėlį ir su kuo nors susipažįstu, vienas iš pirmų dalykų, apie kuriuos mane klausia, yra seksas lėktuve. Kartais manęs netgi klausia, ar aš tai darau lėktuvo tualete. Nors tai tik mano asmeninis reikalas. Mano darbas niekuo nesusijęs su seksu, bet visos kalbos vis vien susiveda į seksą tualete arba seksą su pilotais, arba ir į tai, ir tai“, – teigė vardo nenorėjusi atskleisi skrydžių palydovė.
„Tad leiskite jums papasakoti, kaip iš tiesų gyvena tos seksualiosios skrydžių palydovės, kurios jus pasitinka lipančius į lėktuvą.
Tos, kurias jūs matote savo pornografinėse svajonėse, iš tiesų yra profesionalės, kurios šįryt atsikėlė trimis ar keturiomis valandomis anksčiau už jus – po kokių šešių valandų miego trumpo sustojimo metu – kad laiku atvyktų į oro uostą ir suspėtų į darbą. Per vieną dieną palydovė nukeliavo nesuskaičiuojamą daugybę kilometrų, aptarnaudama šimtus, o gal net tūkstančius dažniausiai abejingų, o kartais ir šiurkščių keleivių.
Skrydžių palydovė patikino, žinanti, kad kitiems jos atrodo gražios, pasitinkančios keleivius su nuotaika, tačiau karštiems nuotykiams jos tikrai nenusiteikusios ir apie seksą darbo metu tikrai negalvojančios.
„Kai būdama 24 metų baigiau skrydžių akademiją ir ėmiau skraidyti po visą pasaulį kaip didelės oro linijų bendrovės darbuotoja, jaučiau, kad mano gyvenimas negali būti geresnis. Praėjus dvidešimčiai metų, eidama Paryžiaus oro uostu su aukštakulniais vis dar jaučiuosi gerai. Vis dėlto tai, kad jaučiuosi seksuali ir pasitikinti savimi, nereiškia, kad reguliariai myliuosi savo darbo vietoje. Tačiau kai įlipu į lėktuvą, aš žinau, ką turiu daryti, ir kodėl tai darau. Pradedu tikrinti gelbėjimo įrangą ir priemones ir skaičiuoti maisto porcijas – patikėkite, kai nervinuosi dėl to, kad maitinimo įstaiga pamiršo atgabenti stalo įrankius arba dėl to, kad keleivis ant manęs rėkia, nes neranda, kur galėtų pasidėti savo rankinį bagažą, apie seksą su jumis ar kuriuo kitu asmeniu aš galvoju mažiausiai.
Nevyniosiu žodžių į vatą: mano darbas niekaip nesusijęs su seksu. Kažkodėl daugumai žmonių tai sunku suprasti, ir tokie „tyrimai“, kaip minėtasis, tik dar labiau padidina visuomenėje vyraujantį absurdą“, – teigė moteris.
Baigdama pokalbį, pašnekovė priminė, kad jos darbas yra užtikrinti, kad visi lėktuve būtų saugūs, ir daryti viską, kas jos jėgoms, kad kelionė būtų kuo lengvesnė ir malonesnė.
„Tačiau vargu ar tie, kurie svarsto, ar išdalinę maistą mes einame pasimylėti į tualetą, rimtai vertina mus ir mūsų pastangas“, – sakė moteris.