„Vyksta konkrečių turizmo produktų kampanijos konkrečioms auditorijoms – tai kempingų pasiūlymas tiek kaimyninėms, tiek Vokietijos, tiek Suomijos, tiek kitoms rinkoms, taip pat populiarus dviračių turizmas. Popandeminiu metu buvimas gamtoje irgi yra konkurencingas pasiūlymas“, – nuotolinėje spaudos konferencijoje trečiadienį sakė D. Morkvėnas.
Pasak jo, taip pat turima pasiūlymų šeimos turizmui, ruošiami gastroturizmo pasiūlymai.
„Ruošiama priemonė, kaip galėtume papildomai paskatinti keliones būtent to pirminio atsigavimo srauto metu kompensuodami dalį nakvynės išlaidų. Tikimės, kad šita kampanija sulauks didelio dėmesio ir atkreips dėmesį į Lietuvą kaip galimą atostogų kryptį“, – sakė D. Morkvėnas.
Jo teigimu, agentūra taip pat siunčia žinią į tas šalis, iš kurių galima priimti turistus, kad Lietuva yra saugi šalis.
Sveikatos apsaugos ministerija pirmadienį paskelbė atnaujintą sąrašą valstybių, iš kurių atvykti leidžiama ir iš kurių atvykusieji privalo izoliuotis. Taip pat nustatyta, kad, atsižvelgiant į didelį sergamumą, į Lietuvą nebus galima atvykti užsieniečiams iš Švedijos, Didžiosios Britanijos ir Šiaurės Airijos bei Portugalijos. Iš Belgijos ir Airijos atvykusiems užsieniečiams bus privaloma 14 dienų izoliacija.
Lietuvos piliečiams bus leidžiama atvykti iš bet kurios šalies, tačiau, jei 14 dienų sergamumo koronavirusu rodiklis yra 15 atvejų 100 tūkst. gyventojų, privaloma 14 dienų izoliacija.