Nepranešė, kodėl netilpo

Istorijos herojė tikina, jog net atvykus į oro uostą nepatikslino, kodėl jie netilpo į ankstesnį lėktuvą. Anot moters, laimei jų grįžimas buvo savaitgalį – jei būtų nusikėlę į darbo dieną, tuomet būtų buvę daugiau problemų. „Na, iki 12 val. išsiregistravome iš viešbučio ir visą dieną turėjom kažką veikti – tai tiesiog ją praleidome Bankoke. Teko savo lėšomis pietauti ir panašiai“, – pranešime spaudai teigia pašnekovė.

Dvejonės dėl kompensacijos

Turistė apie kompensacijas buvo girdėjusi, jog jei reisas vėluoja daugiau nei kelias valandas – žmogui galima tikėtis ir 600 eurų išmokos: „Dvejojau dėl to, jog tai ne Europos Sąjungos avialinijos ir skrydis vyko už Sąjungos ribų. Bet vis tiek kreipėmės į advokatą, kuris padėjo mums dviems gauti 1200 eurų. Nors tai šiek tiek užtruko – bet džiaugiuosi, jog nenuleidom rankų.“

Parduoda daugiau nei yra vietų

Anot „ADER“ kelionių advokato Edmundo Rusino, kuris nagrinėjo šią istoriją ir padėjo turistams, tokių situacijų tikrai pasitaiko: „Dažniausiai avialinijos parduoda daugiau bilietų nei yra vietų, kadangi tikisi, jog vis tiek dalis keleivių neatvyks dėl vienokių ar kitokių priežasčių. Ir tokiu būdu vis tiek tikisi, jog lėktuvas bus pilnas.“

Edmundas Rusinas

Skrydis už ES ribų – ar galima tikėtis išmokos?

Turizmo teisės ekspertas pabrėžia, jog kompensacijų keleiviai gali tikėtis skrisdami ne tik Europos Sąjungos ribose – bet jei jiems kyla klausimų ar nežino kur kreiptis – visuomet geriau kreiptis į profesionalą nei delsti. „Net jei vežėjas atsisako sumokėti kompensaciją – turistas turi teisę kreiptis į Valstybinę Vartotojų teisių tarnybą arba į teismą“, – sako advokatas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)