Taip pat skaitykite: 5 didžiausi mitai apie oro turbulenciją
Šią savaitę išplatintame spaudos pranešime „Malaysia Airlines“, kurių kontrolinis akcijų paketas priklauso Malaizijos valstybei, skelbia, kad pagrindinis galimai netrukus įmonės laukiančio rebrandingo tikslas - naujų investuotojų pritraukimas, tuo tarpu savo paslaugų paklausos išlaikymas įvardijamas kaip labiau antraeilis dalykas. Pasak oro linijų bendrovės komercijos direktoriaus Hugh Dunleavy, „Malaysia Airlines“ vadovybė reikalauja, kad, nepaisant tragiškų pastarojo pusmečio įvykių, sukrėtusių įmonę, Malaizijos nacionalinis vežėjas sugebėtų „išlikti stiprus“.
„Šiuo metu yra svarstomi keli („rebrandingo“) scenarijai, tačiau nepriklausomai nuo to, kuris galiausiai bus pasirinktas ir galutinai išdirbtas, pirminis tikslas yra vienas - oro linijų bendrovė turi prisitaikyti prie naujojo amžiaus reikalavimų ir susitvarkyti su naujais iššūkiais, su kuriais susiduriame ne tik mes, tačiau ir kitos avialinijos“ - nurodė jis.
Nepaisant to, kad praėjusiais metais „Malaysia Airlines“ sugebėjo uždirbti 9,9 milijardo Malaizijos ringitų (apie 7,85 mlrd. litų), sukėlusios rinkos analitikų nuostabą ir užtikrintumo bei finansinio stabilumo įspūdį, oro linijų bendrovės vadovybė ir Malaizijos vyriausibė tiki, kad būtent išorinės investicijos padės įmonei atlaikyti galimą finansinį smūgį, apie kurį įspėja kai kurie ekspertai po to, kai per pusmetį bendrovę sukrėtė dvi didžiulės aviakatastrofos, bendrai nusinešusios 537 gyvybes.