Pilotas Joe savo „Youtube“ paskyroje atskleidė, kas iš tikrųjų yra ši paslaptinga detalė. Geltonas kabliukas įtaisytas ant itin lygios sparno vietos, rašoma portale „Express“.
„Avarinio nusileidimo atveju, tarkime, ant vandens, skrydžio palydovai prašys jūsų pasirinkti artimiausią išėjimą. Keturi iš jų yra virš lėktuvo sparnų. Atidarius duris, automatiškai išsiskleis pripučiamas kalnelis, kuriuo reikia nusileisti“, – aiškino jis.
Anot piloto, kadangi lėktuvas nusileis ant vandens, tiek sparnai, tiek nusileidimo kalneliai, tikėtina, dėl vandens bus slidūs.
„Dėl šios priežasties „Airbus“ tipo lėktuvuose yra įrengtos gelbėjimosi virvės. Vienas virvės galas patikimai pritvirtinamas prie durų rėmo, o kitą reikia pritvirtinti prie vieno iš geltonų kabliukų. Kita virvė pririšama prie antro kabliuko.
Tad gelbėjimosi virvė padeda saugiau atsistoti ir pasinaudoti nusileidimo kalneliu, kai paviršius yra slidus“, – teigė Joe.