Pavyzdžiui, daugumoje oro uostų ištiesta kiliminė danga. Atrodytų, terminaluose labiau tiktų kietos grindys, kad keleiviai greičiau judėtų su lagaminais ant ratukų ir kad valytojoms būtų lengviau valyti grindis. Tačiau paaiškėjo, kad kiliminė danga yra vienas iš būdų, kuriais oro uostuose daroma įtakos keliautojų nuotaikai ir – elgesiui.
Kaip rašo „MentalFloss“, prie daugelio oro uostų vartų nėra kilimų. Kiliminė danga – paprastas būdas suteikti jaukumo ir padėti keliaujantiems žmonėms prieš skrydį atsipalaiduoti, juk minkšti kilimai tarsi nukelia į savų namų svetainę.
Kiliminė danga, taip pat ir žemesnės lubos, natūralesnis apšvietimas ir patogios sėdynės skatina keliautojus, kurie veikiausiai patiria didžiulį stresą, atsipalaiduoti, rašoma „Fast Company“ pranešime.
Kodėl? Todėl, kad oro uostams daugiau naudos iš atsipalaidavusių keliautojų – pasirodo, ramiai nusiteikę, patenkinti žmonės išleidžia 7 proc. daugiau pinigų parduotuvėse aplink oro uostus ir 10 proc. daugiau pinigų bemuitėse (angl. duty free) parduotuvėse, rodo kompanijos DKMA atliktas tyrimas.
Stengdamiesi įtikti keleiviams, oro uostai neapsiribojo interjeru. Daugelyje oro uostų įrengti netgi SPA salonai, jogos kambariai, kai kuriuose siūloma netgi šunų terapija.
Kad paskatintų žmones plačiau atverti pinigines ir išleisti daugiau pinigų, oro uostai nusiteikę netgi samdyti mažiau darbuotojų parduotuvėse, rašo „Skift“. NCR tyrimo duomenimis, 40 proc. respondentų apsipirkinėdami mieliau išvengtų kontakto su žmonėmis, taigi nenustebkite ateityje oro uoste pamatę prekių aparatą vietoje parduotuvės su daugybe pardavėjų.