Skrydžių palydovės darbas atrodo lengvas ir įdomus – ji skraido po egzotiškas šalis, rūpinasi sveikatos bei saugumo priemonėmis ir keleivių aptarnavimu. Vis dėlto ne viskas iš tiesų yra taip gražu – įgulai tenka gana dažnai susidurti su šiurkščiais keleiviais, kurie elgiasi reikliai ir nepagarbiai, rašoma express.co.uk.

Viena skrydžių palydovė iš Didžiosios Britanijos, paprašiusi anonimiškumo, teigė, jog grubus keleivių elgesys trikdo aptarnavimą ir apsunkina įgulos darbą. Tokį asmenį jie įvardija vienu paprastu žodžiu.

Skrydžių palydovė sakė: „Daugybės dalykų ir keleivių keistenybių mes stengiamės nepastebėti, bet jei pasakome žodį „brangus“ (angl. precious), jis paprastai reiškia, jog tas keleivis elgiasi kaip šunsnukis.“

Apie „brangų“ keleivį sužino visa įgula, ir tai gali turėti įtakos jo aptarnavimui. Tačiau anonimiškai kalbėjusi darbuotoja pažymėjo, kad kitos oro linijos gali turėti ir kitokių kodų, kurių jie nenaudoja.

Pavyzdžiui, per interviu laikraščiui „The Sun“ kita skrydžių palydovė atskleidė: „Jei tu esi pavadinamas „Philipu“, greičiausiai, padarei kažką blogo ir visą likusį skrydžio laiką turėtum tikėtis prasto aptarnavimo.

Ši pravardė kilo nuo trumpinio PILP (angl. Passenger I`d Like to Punch; liet. Keleivis, kuriam norėčiau trenkti), tačiau laikui bėgant jis pakito ir tapo šiek tiek subtilesnis.“

Kitu slaptu kodu įvardijami keleiviai, kurie įgulos nariui pasirodo patrauklūs. Dvejus metus skrydžių palydove dirbanti pašnekovė pridūrė: „Tai senas kodas, bet jei jūs mums pasirodėte patrauklūs, atsisveikindami su jumis mes sakysime ne „viso gero“, o „likite sveiki“ (angl. Cheerio).

Žinoma, turime elgtis diskretiškai ir negalime tiesiai šviesiai sakyti: „Ei, tu atrodai labai karštas“. Tačiau tai smagus būdas slapta paflirtuoti.“

Skrydžių palydovė teigė, kad daugelis kodų naudojami dėl efektyvumo. Įgula turi daugybę būdų, kaip identifikuoti įvairius keleivius, tačiau ji niekada nevartos jūsų vardo.

„Kalbėdami apie keleivius, mes nevartojame jūsų vardo, o naudojame jūsų vietos numerį. Taigi, kai kažkas ko nors pageidauja, mes nesakome „50-oje eilėje sėdinti Mary nori kavos“. Mes sakome „50 Delta“, „50 Kilo“ arba „50 Charlie“. Mes naudojame sėdynių numerius ir fonetinę abėcėlę, nes taip paprasčiau“, – aiškino ji.

Tai neturėtų kelti nerimo ar intrigos, nes skrydžių palydovai taip elgiasi todėl, kad jus aptarnautų be jokių dramų, apkalbų.

Nepaisant to, sukluskite, jei lėktuve jus pavadins „brangiuoju Philipu“ – galbūt norėsite atsiprašyti už savo elgesį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją