O dar skaudžiau būna tada, kai praeidami pro minkštas verslo klasės skyriaus sėdynes suprantame, kad liko tuščių vietų.
Kartais pagalvojame, kaip būtų lengva paprasčiausiai įsmukti vidun ir atsisėsti vienoje jų. Vis dėlto dauguma žmonių niekada neišdrįstų to padaryti.
Tačiau atsirado keleivis, tvirtinantis, kad jam tai pavyko.
Laikraščiui „The Telegraph“ anonimiškai parašęs keleivis papasakojo, kad neseniai skrisdamas „British Airways“ lėktuvu įsėlino į verslo klasės skyrių ir liko ten visą 8 valandų skrydį iš Singapūro į Sidnėjų.
Keliautojas teigė, kad ši mintis kilo, kai itin nemaloniai praleido pirmąją kelionės iš Jungtinės Karalystės į Australiją dalį.
„Kai Singapūre reikėjo sėsti į kitą lėktuvą į Sidnėjų, pirmiausia palaukiau, kol įlips visi kiti keleiviai, – pasakojo jis. – Paslapčiomis sukau ratus aplink vartus ir apsimečiau, kad kalbu telefonu, kol pervargusi mama paskutinioji nusitempė savo tris vaikus į lėktuvą. Vienas darbuotojas liepė man eiti už jų.“
Pasak keleivio, šitaip jis įsitikino, kad jei ras tuščių vietų verslo klasėje, jos tikrai bus neužimtos.
Žinoma, kita galima problema – kad įsėdus vienas iš įgulos narių paprašys parodyti verslo klasės bilietą. Tačiau keleiviui pasisekė.
„Drąsiai pamojavau ekonominės klasės bilietu besišypsančiai stiuardesei, o ji į bilietą aiškiai nepažiūrėjo. Tuomet nuėjau į tamsiausią verslo klasės kampą ir atsisėdau, – pasakojo jis. – Gerai pagalvojus manau, kad dauguma oro linijų darbuotojų netiki, jog keleiviai tokie įžūlūs ar kvaili, kad galėtų taip pasielgti.“
Keleivis pasakojo, kad pirmą valandą jautėsi įsitempęs ir nervingas, bet vėliau nurimo.
Jis atsisakė nemokamo šampano, prašmatnios vakarienės ir pusryčių, nes bijojo, kad jei vieta turėjo būti tuščia, salone gali neužtekti maisto – be to, greičiausiai šiek tiek graužė sąžinė dėl poelgio, kurį pats pavadino „velnišku nusikaltimu“.
Tačiau jis nesigėdijo „knistis dovanotame kosmetinių priemonių maišelyje“ ir gerai išsimiegoti visiškai atsilošus ir užsiklojus „neįtikėtinai minkšta antklode“.
Keleivis net pats buvo nustebęs, kad pavyko išsisukti, tačiau teigė, kad skrydžiui pasibaigus jautėsi kaltas.
„The Telegraph“ redakcija teigia istorijos tikrumą patikrinusi, tačiau „British Airways“ atstovai teigė, kad nepaviešindami autoriaus pavardės jo teiginių patvirtinti negali.
„INSIDER“ žurnalistams paklausus, kas nutiktų, jei keleivis iš ekonominės klasės įsmuktų į verslo klasę, oro linijų atstovas atsakė, kad toks įvykis mažai tikėtinas, nes įgulos nariai turi sėdynių planus ir žino, kurios vietos turi būti užimtos, o kurios – tuščios.
„Norime, kad klientai patogiai jaustųsi abiejose klasėse, o mūsų įgulos nariai išmokyti puikiai aptarnauti visus keleivius, – pranešime žurnalui „INSIDER“ teigė oro linijų „British Airways“ atstovas. – Mūsų įgula savo planšetiniuose kompiuteriuose peržiūri ir patikrina kiekvieno skrydžio susodinimo planą, todėl pastebėtų, jei keleiviai persėstų į kitas vietas, negu nurodyta bilietuose.“