Šį rytą tūkstančiai keleivių sužinojo apie atšauktus „Wow Air“ skrydžius. Bendrovė jau anksčiau buvo susidūrusi su finansiniais sunkumais, tačiau vis dar tikėjosi juos išspręsti.
Dėl finansinių sunkumų „Wow Air“ atšaukė visus savo skrydžius, keleiviai apie tai buvo informuoti.
Prastos finansinės būklės kankinamų „Wow Air“ ateitis buvo neaiški jau kurį laiką. Dar prieš kelias dienas viltimi laikytas vienintelis potencialus investuotojas – „Icelandair“, pasitraukė iš sandorio paskutinę minutę.
Islandijos pigių skrydžių bendrovė turi daug skolų ir jau keletą mėnesių ieškojo paramos. Pastarosiomis dienomis vyko derybos su kitais vežėjais, tačiau nesėkmingai.
Visi keleiviai, kurie turėjo skristi ketvirtadienį, gali arba atgauti visus pinigus, arba pakeisti rezervaciją į kitą „Wow Air“ skrydį. Deja, nėra aišku ar jie dar vyks.
Keleiviams, už kurių bilietus buvo sumokėta kredito kortele, patariama susisiekti su savo kredito kortelių bendrove, kad būtų patikrinta, ar bus išduotas bilieto kainos grąžinimas.
Keleiviai, kurie pirko bilietą iš Europos kelionių agentūros Europos ekonominėje erdvėje kaip kelionės dalį, į kurią įeina skrydžiai, apgyvendinimo vieta ir kitos paslaugos, yra saugomi Kelionių paketų direktyvos. Šiems keleiviams patariama susisiekti su savo kelionių agentu, kad būtų suorganizuotas naujas skrydis.
Tie keleiviai, kurie galėjo įsigyti kelionės apsaugą arba keleiviai, kurių kredito kortelės sąlygos gali apimti tokią apsaugą, turi teisę kreiptis kompensacijos ir pagalbos dėl vėlavimų ir kelionės sutrikdymų. Tačiau tokia kompensacija dažnai yra ribota.