Šį rezultatą lėmė viešbučio įvertinimai rezervacijų svetainėse, taip pat internetu nuomonę išreiškusių žmonių ir konkurso komisijos balsai.
„Skiriame itin didelį dėmesį aptarnavimo kokybei ir kitiems unikalią svečių patirtį bei teigiamas emocijas užtikrinantiems aspektams: pavyzdžiui, esame sudarę skirtingoms erdvėms ir paros laikui pritaikytus grojaraščius, – pasakoja viešbučio direktorė Rūta Pulkauninkaitė-Macikė. – Tad šis įvertinimas yra puiki kalėdinė dovana mūsų komandai, nes būti svetingiausiais siekia visi“.
Praėjusių metų gegužę duris atvėręs viešbutis jau daugiau kaip 40-iai tūkstančių svečių iš 160 valstybių tapo vartais į Vilniaus ir Lietuvos istoriją, kultūrą bei gastronomiją. „Neseniai paskelbto Lietuvos žinomumo ir reputacijos tyrimo duomenimis, „svetingi“ yra populiariausias pozityvus būdvardis, kuriuo lietuvius apibūdina užsieniečiai, tad didžiuojamės, jog ir mes savo veikla prisidedame prie teigiamo sostinės ir šalies įvaizdžio formavimo“, – sako direktorė.
Rūta Pulkauninkaitė-Macikė prognozuoja, kad šiemet šventiniu laikotarpiu viešbučio užimtumas, kaip ir pernai, sieks apie 80-90 proc. Rezervacijų jau sulaukta iš JAV, Japonijos, Šveicarijos, Izraelio, Vokietijos, Norvegijos, Didžiosios Britanijos ir kitų šalių: dažniausiai 2-3 nakvynėms.
Beje, įdomu, kad apie 15 proc. svečių tarp Kalėdų ir Naujųjų metų viešbutyje sudaro lietuviai. Tai siejama su augančiu vietiniu turizmu ir vis populiarėjančia „staycation“ – buvimo turistu savame mieste – tendencija. Šiems skaičiams įtakos turi ir faktas, kad viešbutį dažnai renkasi artimuosius bei draugus aplankyti sugrįžę emigrantai, o šventiniu laikotarpiu jis tampa ir po visą pasaulį išsibarsčiusių giminių susibūrimo vieta.
„Nuolat ieškome, kuo nustebinti ne tik pirmą kartą užsukusius, bet ir mus jau pamėgusius svečius. Šiuo metu koncentruojamės į per visus penkis pojūčius kuriamos autentiškos patirties koncepcijos įgyvendinimą – atnaujinome SPA, o kitų metų pradžioje pokyčiai laukia ir restorane“ – atskleidžia vadovė.
Rekonstruotuose XVII amžių menančiuose didikų Pacų baroko stiliaus rūmuose įsikūręs viešbutis PACAI yra vienintelis „Design Hotels“ šeimos narys Baltijos šalyse. Viešbutis yra sulaukęs didelio įtakingos pasaulinės žiniasklaidos – „Forbes“, „Wallpaper“,„Vogue“, „The Telegraph“, MTV – dėmesio, taip pat – svarių tarptautinių įvertinimų JAV leidinio „Surface“ kelionių ir dizaino bei Tarptautiniuose svetingumo apdovanojimuose.