Išsamiau apie darbo oro palydove ypatybes mergina papasakojo podkaste „Kelionės ir žmonės“, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
– Tavo pirmas žingsnis buvo labai didelis – iš karto eiti į geriausias oro linijas, kodėl?
– Aš mėgstu iššūkius. Pavyzdžiui, mano visi draugai sakė, kad darau klaidą važiuodama mokytis į užsienį ir kad man nepasiseks, o kai man pasako, kad aš negaliu, aš padarysiu viską, kad tik galėčiau. Tai, manau, ir su tomis oro linijomis panašiai buvo. Aš galėjau bandyti eiti į oro linijas, kurios nebūtų reikalavusios tiek pastangų, bet kur čia tuomet būtų iššūkis? Tiesiog, nebuvo tokio kabliuko, dėl kurio aš norėčiau kovoti, o „Emirates Airlines“ atrodė, kad yra kažkur toli ir tai buvo labai įdomu man pačiai.
– Kaip šiuo metu atrodo Tavo gyvenimas? Kiek tu laiko skraidai, kiek praleidi Dubajuje?
– Jei neatostogauju, mes skraidome apie 100 valandų per mėnesį, tai yra apie 7-8 skirtingos trukmės skrydžiai. Gali būti, pavyzdžiui, trumpas skrydis į netoliese esančias šalis, kaip Indija ar Pakistanas. Tai trunka apie 3-4 valandas į vieną pusę, ten susėda nauja keleivių grupė ir mes grįžtame į Dubajų tą pačią dieną. Bet būna tokie skrydžiai kaip į Ameriką, ten nuskrendame ir praleidžiame kelias dienas ir tik tada sugrįžtame.
– Kaip atrodo jūsų uniformos? Kiek jų turite?
– Mes turime kompanijos sukurtas uniformas – sijonas iki kelių, trumpi marškinėliai, švarkelis, kurį skrydžio metu pasikeičiame į liemenę. Taip pat turime du skirtingus aukštakulnių tipo batelius – viena pora aukštu kulnu, kita – žemesniu, kuriuos avime, kai einame oro uostu bei kai keleiviai įlipa ir išlipa iš lėktuvo, o skrydžio metu persiauname į batelius lygiu padu. Taip pat turime tą žymią raudoną kepurę, ji yra su šalikėliu, kuris apsivynioja aplink kaklą ir prisisega. Mes gauname jas dvi ir keičiame kas metus.
– Ar tau yra tekę dirbti verslo ir pirmoje klasėse? Kuo tai skiriasi nuo ekonominės klasės?
– Verslo klasėje man teko dirbti keletą kartų, pirmą kartą – tai labai įspūdinga, ypač keleiviams. Mes, kaip darbuotojai, jau esame pripratę prie lėktuvo, tai nekelia tokio įspūdžio. Ekonominėje klasėje yra apie 400 sėdynių, o, pavyzdžiui, verslo klasėje, priklausomai nuo lėktuvo, yra arba 80, arba apie 30 vietų. Skiriasi erdvė, kartais ir keleivių profilis, jautiesi patogiau. Taip pat yra tokios kėdės, kurios išsiskleidžia kaip lovos, dėl to yra daug patogiau keliauti.
– Ką patartum žmonėms, kurie bijo skristi?
– Nebijoti, nes visais atvejais jūs esate su profesionalais.
Apie tai, kaip vyksta atrankos į didžiausias oro linijas pasaulyje, koks išskirtinis dėmesys skiriamas skrendantiems žinomiems žmonėms bei kitų Brigitos profesinių istorijų klausykite „Skrendu.lt“ podkaste „Kelionės ir žmonės“.