„Sun Online Travel“ tinklaraščio įraše pasigilinsime į tai, kaip derėtų ir kaip nederėtų kviesti lėktuvo įgulos narius, ir išduosime, kas mums patinka bei ko mes nekenčiame, svetainėje thesun.co.uk rašo viena skrydžių palydovė.

Pirmiausia pradėsiu nuo įgulos narių lietimo – šito tikrai niekada nereikėtų daryti. Keleiviai yra man bakstelėję, stumtelėję ir net žnybtelėję, o tai tikrai nėra gerai. Juk egzistuoja tiek daug kitų būdų atkreipti mūsų dėmesį, kol mes einame taku, jog niekada nereikėtų pereiti prie fizinio kontakto – būtent tai yra riba, kurios nė vienas keleivis neturėtų peržengti.

Jei manote, kad jūsų pastangos ignoruojamos, tuomet daugiausia, ką galėtume toleruoti, yra švelnus paplekšnojimas per petį, bet ir tai tik labai retais atvejais.

Be lietimų, niekada neturėtumėte ant mūsų šaukti ar elgtis su mumis taip, tarsi būtume jūsų tarnaitės ar tarnai. Tai neįtikėtinai nemandagu ir nemalonu. Aš pati mielai reaguoju į daugumą pastangų atkreipti mano dėmesį.

Asociatyvioji nuotr.

Man yra tekę susidurti su keleiviais, kurie bandė mane pakviesti spragsėjimu, švilptelėjimu ir dar visokiais būdais. Tiesą sakant, manęs tai netrikdo – imkitės visko, kas jums prieinama, ir aš pasistengsiu atsiliepti. Kai kurie žmonės tikriausiai yra labiau rafinuoti, negu aš, bet dauguma mūsų supranta, kad skirtingoms kultūroms priimtini skirtingi dalykai, ir kad mes neturėtume įsižeisti.

Visų pirma, ne visi kalba angliškai, ir kiekvienas turi savus metodus, kaip pakviesti skrydžio palydovą, todėl aš tikrai tam neprieštarauju. Pavyzdžiui, kai kurie žmonės mus bando pakviesti bučinio garsais, ir tokie dalykai man nekelia didesnių problemų – man tikrai įdomu sužinoti, kaip tai daro kiti žmonės. Kol jūsų elgesys nėra stačiai nemandagus ar žeminantis, mes pakankamai mielai jums padedame.

Paskutinis akivaizdus dalykas šia tema yra iškvietimo mygtukas, kurio garso nekenčia beveik visi palydovai. Kai tik išgirstame iškvietimą, esame išmokyti laikytis moto „kola arba priepuolis“ (angl. coke or stroke). Šis posakis reiškia, kad kiekvieną kartą, kai keleivis paspaudžia šį mygtuką, jis arba nori ko nors išgerti, arba jam reikia skubios medicininės pagalbos. Tai reiškia, jog turime reaguoti gana skubiai.

Tačiau mes norėtume, kad keleiviai šį mygtuką spaustų tik esant svarbiam reikalui, nes jei mūsų nėra ant tako, tai reiškia, kad paprastai mes darome ką nors svarbaus kitoje lėktuvo dalyje. Žinoma, jūs, kaip keleivis, turite visišką teisę tikėtis aptarnavimo, jei jums to reikia, tačiau vertėtų apsižvalgyti bei patikrinti, ką mes veikiame, ir ar dabar tikrai tinkamas momentas spausti šį mygtuką. Jei norite tik išgerti, kur kas geresnis būdas – ateiti mūsų ieškoti.

Vienas iš palydovų tikrai bus virtuvėlėje, kur sukrauti gėrimai, maistas ir beveik viskas, ko galite paprašyti, taigi jums tikrai nepakenks ištiesti kojas bei priėjus paprašyti, ko pageidaujate.

Tokiu atveju mums nereikės marširuoti po lėktuvą pirmyn bei atgal ir skubėti taip, tarsi ką nors būtų ištikęs infarktas, nors iš tikrųjų tam žmogui reikia tik alaus.

Baigiant kalbą apie iškvietimus, norėčiau pasakyti, kad žinome, jog šį mygtuką mėgsta spaudyti vaikai, nes jiems smagu tai daryti. Jei skrendate su vaiku, kuris, jūsų manymu, veikiausiai spaudinės šį mygtuką, informuokite mus apie tai.

Mes turime galimybę išjungti mygtuko garsą, todėl vaikas galės žaisti netrikdydamas mūsų ir mūsų darbo. Jei jums skubiai kažko prireiktų, lėktuve yra daugybė kitų tokių pačių iškvietimo mygtukų, kuriais galėsite pasinaudoti.

Kai kurie skrydžio palydovai netgi yra prisipažinę, kad keleivį aptarnauja prasčiau, jei šis paspaudė iškvietimo mygtuką.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją