Ekonomine klase skrendantys keleiviai dažnai su pavydu žvelgia į tuos, kurie, įsigiję verslo klasės bilietą, nemokamai naudojasi tam tikromis privilegijomis.

Vis dėlto teisę į komfortą turi ir pigiau už skrydį mokantys keleiviai.

Pavyzdžiui, galimybė pasinaudoti higienos reikmenimis yra viena iš tų, kuri suteikiama nemokamai, ir tai puiku, nes po kelionės dažnas jaučiasi suplukęs, tad natūralu, kad gali kilti noras atsišviežinti dar neišlipus iš lėktuvo.

Naujosios Zelandijos skrydžių bendrovės „Air New Zealand“ keleivių salono įgulos vadovas Benas Whatmanas patikino, kad skrydžio metu visi keleiviai gali pageidauti tam tikrų patogumo teikiančių dalykų.

„Tam tikrų papildomų galimybių, be abejo, turi ir ekonomine klase skrendantys keleiviai. Jie gali nemokamai tikėtis higieninių ir patogumo teikiančių reikmenų, kaip antai dantų šepetėlių, ausų kištukų ir kaukių akims užsidengti miegant“, – nurodė jis.

Taigi, svarbu žinoti, kad daugelis oro vežėjų yra pasirengę nemokamai pasiūlyti ne tik miego kaukių ir ausų kištukų, bet ir pagalvių bei apklotų.

Atskiro paminėjimo vertos vaikams skirtos priemonės, kurių taip pat galima pageidauti, neatsižvelgiant į įsigyto bilieto kainą.

Savaime aišku, kad linksminant mažamečius, kol trunka skrydis, galima ir suvargti, tačiau tereikia kreiptis į stiuardesę ir vargo sumažės: tikėtina, kad bus pasiūlyta žaidimo rinkinių, kuriais vaikai susidomės.

„Kai kurios aviakompanijos mažiesiems savo klientams gali pasiūlyti žurnalų, kuriuose reikia registruoti skrydžio detales. Vaikus ši veikla ypač traukia, nes kelionei pasibaigus žurnalai pažymimi lėktuvo vado antspaudu“, – pasakoja viena stiuardesė.

Žinoma, ir vaikus, ir suaugusiuosius maloniai nuteikia galimybė skrydžio metu numalšinti troškulį ir alkį, o ilgesnius reisus vykdančios oro bendrovės yra numačiusios nemokamų gėrimų ir užkandžių paketų. Tereikia kreiptis į salono įgulos darbuotoją ir jis, jei tik galės, mielai ką nors pasiūlys.

Šešetą metų oro bendrovėje „Emirates Airlines“ pradirbusi Caroline Kneitz atskleidė kelis triukus, kurių tikrai gali griebtis didesnio komforto skrydžio metu siekiantys keleiviai.

Per pokalbį su „Mail Online“ stiuardesė prasitarė palankiau vertinanti tuos keleivius, kurie iš karto užsisako daugiau nei vieną gėrimą.

„Patarčiau iš karto užsisakyti dvigubą gėrimo porciją. Keleivių saloną aptarnaujantis personalas nuoširdžiai džiaugiasi, kai žmonės iš karto apsirūpina papildomai ir taip išvaduoja juos nuo pareigos lakstyti pirmyn atgal reaguojant į pasikartojančius iškvietimus“, – paaiškino ji.

Tiems, kurie netyčiomis padaugina svaigalų ar šiaip pasijunta prastai, salono įgulos personalas kartais gali pasiūlyti nereceptinių vaistų – paracetamolio, ibuprofeno, piliulių nuo viduriavimo ir kt.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją