Pirmasis Cici patarimas – niekada neskriskite tą pačią dieną, kai vyksta jums svarbus renginys. Nesvarbu, ar tai būtų vestuvės, gimtadienis, ar itin reikšmingos futbolo rungtynės – palikti pernelyg mažai laiko atsargai yra klaida, kuri gali viską sujaukti, rašo mirror.co.uk.

Ji paaiškino: „Negaliu apsakyti, kiek žmonių mano skrydžiuose dėl vėlavimų buvo priversti praleisti svarbius įvykius. Į juos visada skriskite dieną prieš tai.“

Paisydami šio patarimo, ne tik sumenkinsite tikimybę, kad praleisite renginį dėl netikėtai atidėto skrydžio, bet ir sumažinsite stresą, todėl galėsite labiau juo pasimėgauti.

Būtent dėl nevaldomų emocijų lėktuvuose gali kilti pykčių. Cici teigė, kad niekada nesiginčytų su skrydžio palydovu, ir teigia labai suprantanti, kokiomis sąlygomis jiems teko dirbti pastaruosius trejus metus.

Net ir sumažėjus su pandemija susijusiems apribojimams, praėjusiais metais, palyginus su 2021-aisiais, incidentų su nesuvaldomais keleiviais visame pasaulyje padaugėjo 47 proc., rodo naujausi Tarptautinės oro transporto asociacijos paskelbti duomenys. Per šį laikotarpį pranešimų apie nederamą keleivių elgesį nuo 1 incidento per 835 skrydžius padaugėjo iki 1 incidento per 568 skrydžius.

Cici sakė: „Per pastaruosius ketverius ar penkerius metus skrydžių palydovams ore teko atlaikyti daugybę incidentų.“

Keleiviams, turintiems nusiskundimų, ji patarė naudotis tam pritaikytais kanalais, pavyzdžiui, apklausomis, įmonės pokalbių robotais, el. paštu ar socialiniais tinklais.

Kalbant apie pačius lėktuvus, Cici paragino keleivius niekada nekišti daiktų į sėdynių kišenes, nes jos yra nehigieniškos. Ji tikino, kad ten yra „šlykštu“, nes žmonės į kišenes deda „visokiausius dalykus“. Skrydžių palydovė taip pat rekomendavo savo sekėjams nedėti striukių ar atskirų daiktų į viršutines spinteles, nes jose taip pat yra nešvaru.

Ji paaiškino: „Aš niekada nemačiau, kad jos būtų valomos, bet esu mačiusi, kaip jose iš krepšių išsipila žmonių skysčiai ir sutepa kitų keleivių striukes, drabužius ar dar ką nors, todėl tiesiog nedarykite šito.“

Kiek anksčiau „Reddit“ forume „Flight attendants of Reddit“ vienas vartotojas, pasivadinęs slapyvardžiu „HausofDarling“, tvirtino, jog komerciniuose lėktuvuose bet kokia kaina reikia vengti sėdynių kišenių:

„Visada rekomenduoju niekada, niekada, niekada nieko nenaudoti ir nedėti į sėdynės kišenę. Iš jų išimamos šiukšlės, bet pačios kišenės niekada neišvalomos.

Esu pats ištraukęs ir esu matęs, kaip iš ten ištraukiami įvairiausi dalykai. Panaudotos servetėlės, pykinimo maišeliai, kelnaitės, kojinės, kramtomoji guma, pusiau nučiulpti saldainiai, obuolių graužtukai, o per kitą skrydį kitas keleivis ten kiša savo telefoną, nešiojamąjį kompiuterį.“

Šio asmens teiginius patvirtino ir kitas anoniminis įgulos narys, kuris atskleidė, ką bjauriausio sėdynių kišenėse yra tekę aptikti.

„Kartą aptikau vėmalų iš popierinio maišelio – jie buvo išsilieję per kraštus. Tai buvo absoliučiai šlykštu, bet ką gali padaryti?“ – sakė jis.

Paskutinis Cici patarimas – į lėktuvą pasiimti savo maisto ir gėrimų. Ji mano, kad tai ne tik geras būdas sutaupyti pinigų, bet ir praktiška išeitis, kai dėl oro duobių ir turbulencijos skrydžio įgula negali aptarnauti keleivių. Tokiais atvejais labai svarbu turėti savo užkandžių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)