Tai susiję ir su didėjančiu vartotojų sąmoningumu tvarumo atžvilgiu – tolimų kelionių traukiniais metu teršalų išmetama maždaug 20 kartų mažiau negu per vidutinį komercinį skrydį. Pavyzdžiui, skrendant iš Londono į Paryžių išmetama 14 kartų daugiau CO2 nei keliaujant traukiniu, teigia „Eurostar“.
Laimei, visos ES šalys investuoja į geležinkelius, kurie užtikrina geresnį ir greitesnį susisiekimą nei bet kada anksčiau. Taigi apžvelkime naujausius tarptautinius Europos geležinkelių maršrutus, kurie atsirado pastaraisiais metais arba planuojami nuo 2023-2024 metų.
Iš Vilniaus į Varšuvą ir Krokuvą
Nuo gruodžio 11 d., iš Vilniaus traukiniu galima nukeliauti į Varšuvą ir Krokuvą. „LTG Link“ traukinys iš Vilniaus vyksta per Kauną į Mockavą, kur keleiviams reikia persėsti į Lenkijos bendrovės „PKP Intercity“ traukinį ir tęsti kelionę į pasirinktą Lenkijos miestą.
Keliaujantiems į Varšuvą standartinio bilieto kaina siekia 25 Eur, o vykstantiems į Krokuvą – 30 Eur. Kartu keliaujantiems vaikams iki 12 metų taikomos nuolaidos.
Iš Milano į Paryžių
2021 m. pabaigoje Italijos nacionalinio traukinių operatoriaus „Trenitalia“ greitųjų traukinių padalinys „Frecciarossa“ paleido naują prabangų traukinį tarp Milano ir Paryžiaus.