Kaip dažnai keleiviai, prieš pirkdami bilietą nacionalinių oro linijų bendrovės interneto svetainėje, patikrina, kas vykdo skrydį ir per kokią teritoriją yra skrendama? Juolab, kad „airBaltic“ visada tvirtina, jog skrydžių, keleivių ir įgulos saugumas yra svarbiausias jų prioritetas. Pavyzdžiui, būtent tuo buvo grindžiamas Latvijos piliečių evakuacijos iš Izraelio skrydis, kurio po „Hamas“ išpuolio teko laukti keturias dienas.
Šioje vietoje tenka prisiminti oro bendrovės „Malaysia Airlines“ lėktuvo „Boeing“, 2014 m. skridusio reguliariuoju reisu MH17 iš Amsterdamo į Kvala Lumpūrą ir numušto virš Donecko srities, likimą.
Dar nepamiršta ir Baltarusijos opozicijos žurnalisto Romano Protasevičiaus istorija, kai jis Airijos oro linijų bendrovės „Ryanair“ lėktuvu skrido iš Graikijos į Lietuvą, tačiau, prisidengus avariniu nusileidimu ir nutupdžius lėktuvą Minske, buvo suimtas ir pateko į Baltarusijos kalėjimą. Ar jis galėjo numatyti, kad skrydis virš jo „tėvynės“ teritorijos šitaip pasibaigs?