Tačiau kodėl iš tikrųjų lėktuvas nepakilo?
Italijos aviacijos institucijos atliko netikėtą neplaninį skrydžio iš Milano į Londoną patikrinimą ir nustatė, kad sėdynėse prie „British Airways“ orlaivio „Airbus A320neo“ sparno guli netinkamos sėdynių pagalvėlės. Jos buvo per daug paminkštintos ir per storos.
Kaip praneša leidinys „View From the Wing“, sėdynių, esančių šalia lėktuvo avarinio išėjimo liuko, pagalvėlės turėjo būti šiek tiek plonesnės ir mažesnės už kitas, kad avarinės evakuacijos atveju atsirastų daugiau erdvės.
Kad gautų leidimą išskristi, „British Airways“ turėjo surasti mažesnes pagalves šiai eilei. Deja, Milano Linatės oro uostas nėra „British Airways“ techninės priežiūros bazė. Ir nors oro linijų bendrovė gali laikyti papildomas sėdynių pagalvėles nutolusiose stotyse, ten ji tokių pagalvėlių neturėjo.