Šis bambukinis tiltas yra sezoninis: jis sumontuojamas kiekvienam sausros sezonui, kai nuslūgsta Mekongo upės vandenys ir per juos būna neįmanoma persikelti keltu. Tuomet, prieš prasidedant lietaus sezonui ir patvinstant upei, šis tiltas rankomis būna išrenkamas. Bambukai saugojami kitiems metams arba panaudojami kitiems statiniams. Taip elgiamasi dėl to, kad šlapiuoju sezonu upės srovės tampa pernelyg stiprios, kad tiltas jas atlaikytų. Tuo metu žmonės per upę keliasi laivais.
Kai upės vandenys nuslūgsta pakankamai žemai ir srovės susilpnėja, prasideda naujo tilto statybos. Pirmiausia į upės vagą sukalami aukšti bambukų poliai. Tuomet ant jų klojamas skaldytų bambukų sluoksnis, suformuojantis tilto paviršių. Tilto pamatai sustiprinami papildomais poliais, kurie kalami įvairiais kampais. Toks tiltas būna pakankamai stiprus ir platus, kad atlaikytų lengvųjų automobilių svorį. Tačiau iš toli jis atrodo kaip modelis iš degtukų.
Kadangi nuo slėgio bambukai ne lūžta, bet lankstosi, važiuojant per šį tiltą automobiliu ar motociklu, bambukai linguoja ir trinasi, keldami vairuotojams pojūtį, jog jie važiuoja per bangą. Maža to, vairuotojus lydi tilto barškėjimas, kylantis po padangomis.
„Nė vienas iš tūkstančių horizontaliai suklotų bambukų nėra vienodai lygūs, todėl važiavimas per šį tiltą yra slidus ir nelygus, - svetainėje „Wander Lush“ rašė Emily Lush. – Lekiantys motociklai priverčia tiltą drebėti, todėl netvirtai stovintys keliautojai gali nuvirsti ir susižaloti į bukas bambukų viršūnes, kurios styro palei tilto kraštus“.
Nepaisant to, tūkstančiai turistų kasmet atvyksta į Kampong Čamą, kad išbandytų adrenalino kupiną kelionę šiuo tiltu. Vietos gyventojai už pravažiavimą šiuo tiltu moka 100 rielių (maždaug 2,5 cento), tačiau iš užsienio turistų, kaip yra įprasta šioje pasaulio dalyje, prašoma 40 kartų daugiau. Per dieną surenkama 1 – 2 mln. rielių (250 – 500 dolerių) ir didžioji dalis šios sumos suplaukia iš turistų kišenių. Šiais pinigais padengiamos tilto statybos ir priežiūra, kurios per metus atsieina nuo 50 tūkst. iki 60 tūkst. dolerių.
Kampong Čamo bambukinis tiltas kasmet statomas ir ardomas jau dešimtmečiais. Tačiau šie metai gali būti paskutiniai.
Šių metų kovą maždaug už dviejų kilometrų į pietus nuo bambukinio tilto buvo atidarytas naujas betoninis tiltas. 800 m ilgio tiltas gali atlaikyti 30 t svorį (bambukinis tiltas – vos 4 t) ir turėtų stovėti mažiausiai 50 metų.
Kai kurie Koh Penio salos, į kurią veda šis tiltas, gyventojai džiaugiasi naujuoju statiniu – jis yra ne tik patogesnis ir sutaupo daugiau laiko, bet ir yra saugesnis. Be to, už važiavimą betoniniu tiltu nereikia mokėti. Tačiau dingus bambukiniam tiltui, dings ir turistų srautai, o tai gali padaryti neigiamą poveikį visos salos ekonomikai.