Prieš kelias dienas Aurimas nutarė išbandyti 7 valandų trukmės turą, kuriame turėjo ir plaukti laiveliais, ir važiuoti autobusu.

„Plauksime nuo Manapouri, išlipsime West Arm, tuomet važiuosime autobusu, sėsime į kitą laivą ir plauksime Doubtful Sound maršrutu. Reikėtų, kad lytų, nes tuomet būtų daugiau krioklių, – pasakojo A. Valujavičius. – Turbūt gražesnį ežero vaizdą pamatysime grįždami, kai bus prasisklaidęs rytinis rūkas.“

Aurimas Valujavičius

Anot Aurimo, kelias, kuriuo važiavo autobusu, yra pats brangiausias per visą Naujosios Zelandijos istoriją.

„Kelio atkarpa tik 21 km, jis visas žvyrkelis. Buvo nutiestas 1960 metais – tuo laiku 1 cm kelio kainavo 3 Naujosios Zelandijos dolerius. Jei žiūrėtume dabartinėmis kainomis, 1 cm prilygtų 45 doleriams“, – sakė keliautojas.

Po trumpo pavažiavimo autobusu, Aurimas su grupe kitų keliautojų persėdo į antrą laivelį, kuriuo ir pradėjo judėti link pagrindinio tikslo.

„Lietus po truputį įsibėgėja, vėjas kyla, artėjame link jūros. Šita vietovė yra pati drėgniausia visoje Naujojoje Zelandijoje. Vidutiniškai per metus čia lyja 200 dienų, tik maždaug 65 dienos būna saulėtos, – kalbėjo A. Valujavičius. – Buvo tikrai smagu, įspūdingas turas.

Galėjo tik stipriau palyti, ne tik krapnoti, tada būtų daugiau krioklių atsivėrę. Geriausia, kai būna dieną prieš paliję, tada tas vanduo dar kitą dieną bėga.“

Kitą dieną Aurimas išbandė dar vieną turą, kuriame su grupe lankėsi urve. Tiesa, jame nebuvo galima fotografuoti ar filmuoti.

„Unikali patirtis. Logiška, kodėl neleidžia naudoti jokių prietaisų – jie skleistų šviesą, o urve yra tamsu“, – teigė keliautojas.

Dviračiu keliauja per Naująją Zelandiją

Delfi primena, kad A. Valujavičius į Naująją Zelandiją išvyko kovo pradžioje, kur, sėdęs ant dviračio, siekia numinti per šiaurinę ir pietinę salas. Kelionė turėtų trukti apie pusmetį, iš viso Aurimas ketina įveikti apie 8 tūkst. km.

Aurimo kelionę Zelandijos zigzagas kasdien galite sekti per „Delfi TV“ – šeštadieniais ir sekmadieniais žiūrėkite 21 val., o darbo dienomis – 22 val.