Savo patirtimi seminare dalijosi Šiaurės Amerikos Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) Oklahomos „Thunder“ klubo patarėjas tarptautiniams reikalams Maurizio Gherardini, bendrovės „Socialus marketingas“ direktorius Arijus Žakas ir kiti pranešėjai.
„Džiaugiuosi, kad man pavyko aistrą krepšiniui paversti savo darbu. Šiandien būdamas čia galiu savo patirtį ir žinias perduoti jaunajai kartai – man tai labai svarbu. Sukauptomis žiniomis stengiuosi dalintis visada, kai tik turiu progą. Lietuva – viena iš svarbiausių krepšinio šalių pasaulyje. Jūsų treneriai ir žaidėjai labai vertinami, todėl į Lietuvą atvykau su dideliu džiaugsmu.
Nuolat prisimenu, kad kai buvau Toronto „Raptors“ viceprezidentas, į šį klubą atvyko rungtyniauti Jonas Valančiūnas, Lietuva išugdo labai talentingus krepšininkus“, - sakė M. Gherardini.
Jis seminaro klausytojams skaitė du pranešimus: „Krepšinio programos vystymas. Trevizo „Benetton“ sėkmės istorija“ ir „Sporto organizacijos plėtra. NBA ir Europos krepšinio ypatumai“.
M. Gherardini karjerą NBA pradėjo 2003 metais, kai tapo Šarlotės „Bobcats“ klubo generaliniu vadybininku. Tuomet jis buvo pirmas europietis užėmęs tokias aukštas pareigas NBA. Nemažiau įspūdinga ir M. Gherardini karjera gimtojoje Italijoje. 1971—1977 metais jis žaidė gimtojo miesto Forlio „Libertas Pallacanestro“ klube, vėliau tapo komandos generaliniu vadybininku. Nuo 1992 metų šias pareigas M. Gherardini užėmė „Benetton“ klube, kuris 4 kartus tapo Italijos čempionu, 3 kartus iškovojo Italijos supertaurę, 7 kartus Italijos taurę, keturis kartus komanda žaidė Eurolygos finalo ketverto varžybose.
2006 metais M. Gherardini pripažintas geriausiu Italijos krepšinio lygos vadybininku.
Esminius socialinių tinklų rinkodaros principus, jų potencialą sporto versle, kaip efektyviau išnaudoti turimus resursus ir socialinių tinklų teikiamas galimybes pristatė A. Žakas.
„Socialiniuose tinkluose vyksta realus gyvenimas, o šių tinklų populiarumas sparčiai auga. Aktyviai komunikuokite, diskutuokite su savo gerbėjais ir klientais socialiniuose tinkluose, tačiau stenkitės ne parduoti jiems prekę, o susidraugauti su jais ir juos pažinti“, - pranešimo metu teigė A. Žakas.
„Vienas didžiausių šių dienų sporto organizacijų iššūkių yra modernus valdymas. Sporto organizacijos iš visuomeninio pereina į verslo sektorių, tampa verslo organizacijomis, todėl suvokti ir suprasti sėkmingus tokios organizacijos vystymo bei augimo principus yra gana sudėtinga. Šis seminaras – neeilinė galimybė Lietuvos sporto universiteto ir įvairių sporto organizacijų atstovams išgirsti geriausių ne tik Lietuvos, bet ir Europos vadybininkų pranešimus“,- sakė seminaro iniciatorius, LSU kancleris dr. Mindaugas Balčiūnas.