Kartu paskelbtos ir kitos naujienos: „Žalgiris Shop“ e-parduotuvės atnaujinimas ir nauja atributika, atsinaujinusi „Žalgirio“ programėlė ir „Žalgiris Insider“ internetinė versija, pristatyta „Žalgirio“ pagrindinė žaidybinė apranga bei visuotinės bilietų prekybos startas.
Visiems gerai pažįstamas logotipas, kurį „Žalgiris“ naudojo beveik 20 metų, buvo pristatytas 2005-aisiais, kai klubas patobulino paskutinįjį dizainą, kuriu puošėsi nuo 1998-ųjų. Paskutiniojo logotipo išskirtinė savybė – skydas, ant kurio puikuojasi emblema. Skydo motyvas išliko ir naujausioje logotipo versijoje
Atsinaujinimai sporto pasaulyje per paskutinius keletą metų – labai madingi. Klubai ir komandos pereina prie minimalistinių logotipų, paprastesnių dizainų, kuriuos būtų įmanoma naudoti universaliau – ant marškinėlių, atributikos, reklamoje ir t.t. Identitetą pastaruoju metu keitė ne vienas NBA klubas, keletas galingų futbolo komandų, tarp kurių Turino „Juventus“ bei „Manchester City“.
„Dauguma lyderiaujančių sporto komandų per paskutinį dešimtmetį atsinaujino, todėl dar praėjusio sezono metu tuometinis klubo direktorius Paulius Motiejūnas ir visa „Žalgirio“ organizacija pradėjo ruoštis pokyčiams. Norėdami išlikti aktualūs besikeičiančiame pasaulyje, privalėjome žengti dar vieną žingsnį į priekį“ – sako naujasis Kauno „Žalgirio“ direktorius Paulius Jankūnas.
„Praėjusio sezono pasiekimai įpareigoja nesustoti. Be sportinių laimėjimų ir puikių lankomumo rezultatų norime stiprinti ir atributikos pardavimus, kurti specialias produktų linijas, ieškoti naujų partnerysčių. Šiuolaikiniame pasaulyje ypatingai svarbūs skaitmeniniai sprendimai, socialiniai tinklai, per juos pasiekiame daug platesnę ir jaunesnę auditoriją“, – pareiškė ilgą laiką aikštelėje „Žalgiriui“ atstovavęs lietuvis.