Tyrimo metu buvo analizuojamos krepšinio rungtynių transliacijos, o jose tiksliai nustatyta kiekvieno prekės ženklo matomumo trukmė, dydis ekrane ir kiti parametrai. Tyrėjai stebėjo visas „Neptūno“ Eurolygos, Europos taurės turnyrų ir Lietuvos krepšinio lygos (LKL) reguliaraus sezono rungtynes.
Tyrimo metu buvo atsižvelgta į tai, kad ULEB organizuojamų turnyrų rungtynių transliacijas galėjo pamatyti 12 Europos šalių (įskaitant Lietuvą) žiūrovai, taip pat apskaičiuota, kad LKl varžybas per Sporto TV interneto televiziją „Neptūno“ rungtynes stebėjo daugiau kaip 325 tūkst. 400 aistruolių.
„Studija atskleidė, jog interneto krepšinio transliacijos tampa svarbiu rinkodaros įrankiu Lietuvos krepšinio ir sporto klubams, tai sąlyginai nedidelė investicija, suteikianti puikias komunikacijos galimybes. Esu įsitikinęs, kad krepšinio ir kitų sporto šakų sporto klubai tai turėtų dar daugiau išnaudoti“, – teigė LSU kancleris Mindaugas Balčiūnas.
Susumavus visų TV ir interneto transliacijų metu „Neptūno“ klubo rėmėjams sukuriamą komunikaciją nustatyta, jog bendra vertė viršijo 5,854 mln. eurų.
„Mūsų atlikta studija atskleidė, kad „Neptūnas“ yra pajėgiausių Lietuvos krepšinio komandų trejete ne vien pagal sporto pasiekimus, bet ir pagal rinkodaros vertę. Klubo sukuriama TV medijos vertė yra ypatingai didelė, jei pažvelgtume į rinkos dydį Lietuvoje. Tai – puikus pavyzdys, kai krepšinio klubas pasiekia išskirtinius sporto ir rinkodaros rezultatas per trumpą laiką“, – sakė EKTC projektų vadovas Edgaras Abromavičius.