Mažajam krepšininkui reikia ūgtelėti bent pusmetrį, kad praaugtų šalies sporto legendas Arvydą Sabonį arba Joną Valančiūną. Tačiau aikštelėje jį ir jo komandos draugus įsuka aistros, niekuo nenusileidžiančios suaugusiųjų krepšinio čempionatams.
Lietuvos moksleivių krepšinio lygos, šį sezoną įgijusioje rėmėjo „Lidl“ vardą, vienijami jaunieji sportininkai – drauge su prekybos tinklu sukurtos socialinės reklamos herojai. Kartu su jais ekrane pasirodo J. Valančiūnas, buvęs Moksleivių krepšinio lygos ugdytinis, šiandien – Lietuvos krepšinio profesionalas, Toronto „Raptors“ komandos žaidėjas.
„Tikiuosi, kad šiuo klipu pasiųsime stiprią žinutę visiems – treneriams, tėvams, visuomenei. Smagu spausti ranką ir fotografuotis su čempionu. Bet iki pergalių kiekvienas mažas žmogus turi nueiti sunkų kelią. Ir kartais jam labai reikalingas tikėjimas, parama, paskatinimas“, – įsitikinęs J. Valančiūnas.
Televizijos klipas, šiandien išvysiantis ekranus – viena iš sudėtinių Lietuvos moksleivių krepšinio lygos ir „Lidl“ kampanijos „Laikas tikėti yra dabar“ dalių. Su jaunųjų sportininkų istorijomis, kurios atskleidžia, kokį vaidmuo jų gyvenime tenka krepšiniui, visi norintieji galės susipažinti projekto svetainėje www.lidl.lt/mkl.
„Siekiame, kad priklausymas moksleivių krepšinio lygai prilygtų kokybės ženklui, – sakė lygos vadovas Martynas Račkauskas. – Savo ruožtu nuosekliai tobuliname varžybų organizavimo kokybę ir kultūrą, sudarydami sąlygas lavinti individualų žaidėjų meistriškumą.“
Lygos misija – per aktyvų laisvalaikį, tinkamų mitybos įpročių ugdymą kurti aplinką, palankią atskleisti jaunimo talentus, nebūtinai sportinius. Aktyvūs, užsispyrę, savarankiški, noriai mėginantys jėgas įvairiose srityse – tokie yra lygos žaidėjai, kurių asmenines istorijas taip pat galima rasti projekto svetainėje.
„Prekybos veiklą Lietuvoje pradėję prieš gerus metus, iš patirties žinome, koks vertingas kiekvienam naujokui yra palaikymas. Sveika kokybiška mityba, sveikas gyvenimo būdas ir asmeniniai bei komandiniai pasiekimai reikalauja ilgalaikio darbo, įpročių ir pastangų. Bendradarbiaudami su Lietuvos moksleivių krepšinio lyga, išreiškiame savo solidarumą su kiekvienu, turinčiu svajonių ir pasiryžusiu jų siekti“, – sakė Radostin Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.
Lietuvos moksleivių krepšinio lygoje rungtyniauja 11–19 metų vaikinai ir merginos. Kasmet nuo spalio iki gegužės galo vykstantis lygos sezonas – svarbi nacionalinės krepšinio piramidės dalis, nes būtent čia įvyksta pirmasis sporto kovos krikštas, patiriami pirmieji iššūkiai ir nusivylimai bei, žinoma, pergalės džiaugsmas.
Bendrovės „Lidl Lietuva“ ir Lietuvos moksleivių krepšinio lygos partnerystė numato, kad prekybos tinklo skirtomis lėšomis padengiamos žaidėjų aprangų gamybos, teisėjų paslaugų, lygos renginių organizavimo, apdovanojimų bei kitos išlaidos, būtinos organizuojant sporto veiklą.