Šio „Betsafe-LKL“ sezono metu krepšinio sirgaliai džiaugsis įvairiausiais žaidimais ir prizais, kuriuos dovanos būtent „Pigu.lt“. Taip pat naujasis rėmėjas krepšinio sirgaliams pristatys specialią vaizdo siužetų seriją, kurią kurs kartu su LKL ir žinomu Lietuvos veidu. Ji plačiau pristatyta bus netrukus.
„Prie lygos prisijungė elektroninės prekybos lyderis Baltijos šalyse, o tai kartu leidžia stiprėti ir mums patiems bei sirgaliams pateikti visiškai kitokį vaizdo turinį.“ – sakė LKL komunikacijos vadovas Vaidas Leliuga.
Nauju bendradarbiavimu džiaugėsi „Pigu.lt“ generalinis direktorius Dainius Liulys.
„Nėra abejonių, kad lietuviai yra tikri krepšinio fanai. Kol aistros verda žaidimo aikštelėje, ne mažiau aktyvūs yra sporto bei laisvalaikio prekių pardavimai mūsų prekybos centre internete. Klientai vis daugiau dėmesio skiria aktyviam laisvalaikiui ir sportui, tad su visa komanda džiaugiamės galėdami prisijungti, paremti LKL ir kartu pasidžiaugti su sirgaliais, pateikiant jiems įvairių atrakcijų bei prizų“, – kalbėjo „Pigu.lt“ vadovas.
„Pigu.lt“ prekiauja ne tik sporto ir laisvalaikio prekėmis, bet ir įvairia sirgalių atributika. Pasak D. Liulio, prieš kiekvienas rimtesnes varžybas ar sporto šventes pardavimų kreivė šauna apie 40 proc. į viršų. O kadangi „Pigu.lt“ itin sparčiai atnaujina savo asortimentą, yra ir krepšinio klubų sirgalių atributikos, pasiruošti mėgstamos komandos varžyboms šį sezoną bus dar lengviau.
„Mūsų tikslas yra dirbti su stipriausiais, geriausiais ir matomiausiais partneriais. Mes esame lyderiai krepšinyje, o „Pigu.lt“ šiuo metu yra lyderiai el. prekybos rinkoje. Kai du lyderiai susitaria dėl vieno tikslo, turime gerą rezultatą“, – džiaugėsi LKL prezidentas Remigijus Milašius.
„Pigu.lt“ ir „Betsafe-LKL“ sudarė trejų metų bendradarbiavimo sutartį.
2020-2021 m. „Betsafe-LKL“ sezonas prasidės jau kitą savaitgalį, rugsėjo 19 d., rungtynėmis tarp Vilniaus „Ryto“ ir Utenos „Juventus“ komandų.