„Gavęs „adidas“ pasiūlymą dalyvauti šiame projekte ilgai nesvarsčiau. Labai džiaugiuosi, kad „adidas” šiam projektui pasirinko mane. Man artimos šio prekės ženklo kūrėjų vertybės, ir didžiuojuosi galėdamas bendradarbiauti su „adidas“. Man patinka jų sukurti sporto bateliai – jų forma ir dizainas yra kaip tik tokie, kokių norėjau. Jie lengvi ir „greiti“ - tokie pat, kaip ir mano žaidimo stilius. Tikiuosi, mano gerbėjai taip pat bus jais patenkinti“, – sakė Š. Jasikevičius.
Krepšininkas užsiminė, kad vienos poros krepšinio batelių jam užtenka apytiksliai trims savaitėms, jis nėra iš tų, kurie kiekvieną kartą išeidami į aikštę autųsi vis naujus batus.
Vardinius krepšinio batus „adidas“ kuria jau 50 metų. Asmeninio dizaino sporto bateliais gali pasigirti ne viena NBA legenda: nuo Jerry Westo ir Oscaro Robertsono iki šiuolaikinių super lygos žvaigždžių – Timo Duncano, Kevino Garnetto ar Tracy Mc‘Grady.
„adidas Group” ir Nacionalinė krepšinio asociacija (NBA) sudarė 11 metų pasaulinę prekybos partnerystę, kuri pavers „adidas” prekės ženklą oficialiu uniformų ir aprangos tiekėju NBA, Moterų nacionalinei krepšinio asociacijai (WNBA) ir NBA plėtojimosi lygai („D-League”) nuo 2006-ųjų liepą prasidedančio naujojo NBA sezono.