„Vasarą laimėjau „Sprite“ talentų kovą. Vienas iš prizų buvo apsipirkti „Nike“ parduotuvėje. Suma buvo 2800 eurų – sunku buvo išsirinkti. Daugiausia žiūrėjau žiemai, kad apsirengti būtų šilta, – šypsodamasi pasakojo K. Janionytė. – Įsigijau daug ir kepurių, ir batų, ir treningų daug. Labiausiai man reikėjo treningų, nes su mamos treningu vaikščiojau“.

Talentingoji krepšininkė, tapusi absoliučia „Sprite“ talentų kovų nugalėtoja, laimėjo ir pagrindinį konkurso 1×1 prizą – beveik 5000 eurų krepšinio stipendiją.

Absoliučia nugalėtoja ją pripažino speciali komisija, kurią sudarė Lietuvos krepšinio federacijos prezidentas Arvydas Sabonis, Lietuvos jaunimo rinktinių vyr. treneris Rolandas Radvila ir kompanijos „Coca-Cola HBC“ pardavimų Baltijos regione vadovas Valdas Pakštys.

„Tai labai neįtikėtina – tikrai nesitikėjau. Žinoma, esu laiminga. Laiminga ir pasimetusi. Labai daug padėjo tėvai ir treneriai. Ačiū visiems!“, – sakė jaunoji čempionė, iškilmingai apdovanota per Lietuvos vyrų rinktinės kontrolines rungtynes.

Pernai „Sprite“ talentų kovų absoliučia nugalėtoja taip pat tapo mergina – Gabija Šegždaitė, kuri dabar yra viena Lietuvos šešiolikmečių rinktinės lyderių.

Be krepšinio stipendijos K. Janionytė gavo bilietą į Europos vyrų krepšinio čempionato finalą Prancūzijoje, pilną krepšį rinktinės atributikos ir krepšinio ekipiruotės – kaip ir kiti „Sprite“ talentų kovų čempionai: Helma Vyšniauskaitė, Saulė Kaupytė, Džiugas Slavinskas, Martynas Pocevičius, Ąžuolas Tūbelis ir dėjimo konkurso nugalėtojas Paulius Kazlauskas.

Drauge su kitais 1×1 krepšinio kovų čempionais K. Janionytė lankėsi Prancūzijos mieste Lilyje. Ten rugsėjo 18-20 dienomis jaunieji talentai stebėjo Lietuvos rinktinės kovas dėl kelialapio į Olimpines žaidynes ir Europos čempionato apdovanojimų, apžiūrinėjo miestą ir linksmai leido laiką.

„Sprite“ talentų kovos startavo 2008 m. ir per šį laiką šis turnyras tapo tradiciniu renginiu jauniems žmonėms. Po sėkmingų renginių Lietuvoje „Sprite“ krepšinio turnyrai taip pat išsiplėtė ir į Estiją bei Latviją.

Remdama krepšinį, „Coca-Cola“ kompanija nori paskatinti žmones judėti daugiau ir apskritai gyventi aktyviai. Fizinio aktyvumo skatinimas yra susijęs su kompanijos viešu įsipareigojimu aktyviai dalyvauti kovoje su nutukimu ir propaguoti energijos balansą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)