Kauno „Žalgiris“ pirmą kartą klubo istorijoje dar likus geram mėnesiui iki reguliariojo Eurolygos sezono pabaigos buvo ramus dėl maksimalaus žiūrovų palaikymo likusiose namų rungtynėse.

Prasidėjus pavasariui klubas dar galėjo pasiūlyti bilietų tik į dvikovas su Tel Avivo „Maccabi“ ir „Monaco“.

Nors žalgiriečiai rimčiau nepasipriešino išvykose į Pirėnų pusiasalį, – skaudžiai nusileista tiek „Real“, tiek „Barcelonos“ krepšininkams, tai neatvėsino „Žalgirio“ sirgalių.

Kovo 6-ąją klubas skelbė apie parduotus bilietus į mačą su „Maccabi“, dar po trijų dienų neliko bilietų į dvikovą su Donato Motiejūno atstovaujama Monako komanda.

Tai buvo šešioliktos Eurolygos rungtynės iš eilės, į kurias klubui pavyko parduoti visus bilietus į renginį. Kokia šio pasiekimo sėkmės formulė ir ką apie „Žalgirio“ rinkodarą mano šios srities ekspertai?

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)