Būtent taip sostinės klubas rungtyniavo iki praėjusio sezono, kai dėl arenos rekonstrukcijos visi mačai buvo perkelti į „Jeep“ areną. Joje sostinės komandos gerbėjų sukurtą Lietuvoje dar nematytą palaikymą komandos atstovai tikisi perkelti ir į didesnę areną.
„Po labai ilgai užsitęsusių derybų esame patenkinti jų rezultatu. Pavyko pasiekti sąlygas, kurios leis mūsų klubui žengti į priekį, tad dabar viskas yra mūsų fanų rankose, – Apie sprendimo motyvus pasakojo klubo direktorius Jaroslav Latušinskij.
Suprantame, kad daliai aistruolių toks sprendimas bus netikėtas. Tačiau jei sirgaliai užpildys tribūnas – tikime, kad pavyks perkelti „Jeep“ atmosferą į „Avia Solutions Group“ areną, kurioje tilps visi norintys. Tuo pačiu klubas turės progą gauti papildomų įplaukų į biudžetą, kas leis pasikviesti geresnius žaidėjus ir gerinti rezultatus. Mūsų visų tikslas yra tas pats ir vienintelis – kad „Ryto“ organizacija eitų į priekį.“
Apie 10 000 žiūrovų krepšinio rungtynių metu talpinančioje „Avia Solutions Group“ arenoje bus žaidžiamos visos Čempionų lygos rungtynės, „Betsafe-LKL“ mačai su „Žalgiriu“, „Lietkabeliu“ ir „Wolves“ bei Lietuvos čempionato atkrintamosios varžybos nuo pusfinalio etapo.
Anksčiau „Siemens“ vardą turėjusi arena duris atvėrė 2004 m. ir tapo pagrindiniais Vilniaus krepšinio namais. Joje iškovotos saldžiausios pergalės „Ryto“ istorijoje – į viršų keltos LKL, KMT taurės, čia krito didžiausi Eurolygos bei kitų Europos turnyrų grandai, vilniečiai varžovams kūrė tikrą pragarą.
Įspūdingas pergales ir gerbėjų šėlsmą tribūnose prisiminęs komandos vyriausiasis treneris Giedrius Žibėnas tikisi, kad užpildžius didesnę salę gerbėjams pavyks sukurti dar įspūdingesnį palaikymą.
„Taip, kai kurios aplinkybės, arenos pavadinimas ar savininkai gal ir pasikeitė. Bet tai nekeičia fakto, kad beveik 20 metų čia buvo mūsų komandos namai, kuriuose pasiekti įspūdingi rezultatai, – pastebi G. Žibėnas. – Atstovaudami „Rytui“ apie save esame girdėję ir šilto, ir dar daugiau šalto, tačiau klubo spalvoms komanda visada stengiasi atstovauti vienodai – nesvarbu, kokioje arenoje žaidžiame.“
„Ryto“ strategas taip pat sako besididžiuojantis, kad bet kurioje Lietuvos ar net Europos arenoje komanda visada gali justi tvirtą sirgalių užnugarį. To paties, pasak G. Žibėno, tikimąsi ir ateinančiame sezone, o su didesniu būriu fanų namų rungtynėse bus galima palaikymą pakelti į dar aukštesnį lygį.
„Pastarieji sezonai parodė, kad būtent „B Tribūna“ ir kiti „Ryto“ fanai diktuoja toną palaikymo kultūrai Lietuvoje. Nenustokite to daryti ir didesnėje arenoje – ir čia turite būti patys ištvermingiausi, originaliausi, ištikimiausi ir tiesiog geriausi. Mūsų rezultatai tiesiogiai priklausys nuo jūsų, tad ateinantį sezoną visi drauge dainuokite, skanduokite dar garsiau, nes, kaip patys esate minėję – Vilniuje taisykles rašome mes“, – motyvacijos nestokoja G. Žibėnas.
Taip pat klubas įsipareigoja tęsti akciją, pradėtą dar 2022 metų vasario mėnesį – visą sezoną nuo kiekvieno bilieto, kuris bus parduotas į „Ryto“ namų rungtynes „Avia Solutions Group“ arenoje, po 1 eurą bus paaukojama organizacijai „Blue/Yellow“, remiančiai Ukrainos ginkluotąsias pajėgas bei nuo karo nukentėjusius civilius.
Netrukus Vilniaus „Rytas“ pradės prekybą JBR klubo narystėmis, kurios suteiks galimybę visą sezoną lankytis namų rungtynėse abiejose arenose. Rugpjūčio 28 d. prasidės išankstinė prekyba, kur pirmenybę įsigyti kito sezono narystes turės pernykščiai jų savininkai. Atvira prekyba startuos rugsėjo 1 d.