Iš dalies ši prielaida buvo teisinga, nes dauguma krepšinį mėgstančių žmonių nori pamatyti žinomus veidus ir jų talentą aikštelėje.

Tačiau atliktų rinkos tyrimų rezultatai atskleidė, kad vartotojų poreikiai ir elgsena kinta. Vienas to patvirtinimų – NBA elektroninio sporto lygos įkūrimas ir vaizdo žaidimų transliacijos per „Twitch“ kanalą. Lyga drąsiai žengė į vieną greičiausiai augančių verslo sektorių, nes matė šio produkto poreikį. Kitas potencialus žingsnis – rungtynių transliacijų revoliucija.
NBA 2K18 "Twich" kanale

Per praėjusį pusmetį jau du oficialūs NBA asmenys užsiminė apie besikeičiantį rungtynių transliacijų poreikį, kuris atitiktų šiuolaikinio aistruolio elgseną. Pirmasis – Stevas Ballmeris, kuris yra pagrindinis Los Andželo „Clippers“ savininkas.

Ilgametis „Microsoft“ kompanijos vadovas ir savininkas IT konferencijos metu pristatė bandomąją sporto transliacijų technologijos versiją. Demonstruojamas pavyzdys turėjo keletą išskirtinių bruožų, lyginant su klasikine transliacija:

  • Statistikos ir informacijos demonstravimas realiuoju laiku. Televizijos žiūrovai galės tiesiogiai stebėti pasirinktus kiekvieno žaidėjo kintančius statistikos rodiklius. Vaizdas bus alternatyvus vaizdo žaidimų modeliui, kai prie kiekvieno virtualaus avataro yra pateikiama informacija apie jo pasiektus rodiklius.
  • Pridėtinis realybės integravimas. Primena efektus, kuriuos matome „Facebook“ ir „Instagram“ aplikacijose, kai norėdami pagrąžinti nuotrauką ar vaizdo įrašą galime pridėti papildomų objektų. S. Ballmerio pavyzdyje buvo parodytas rungtynių akimirkos pakartojimas ir jame integruoti linksmi efektai iš filmų repertuaro: žaibai, dūmai ar ugnis.
  • Pilna rungtynių įvykių sekos funkcija. Žiūrovas turės galimybę matyti išsamią rungtynių įvykių juostą su norima informacija.


„Clippers“ savininkas užsiminė, kad demonstruojama versija yra ne galutinė ir bus pasiūlyta daugiau inovatyvių funkcijų. Savo ruožtu NBA komisaras Adamas Silveris atvirai išsakė nuomonę, kad šių dienų sporto transliacijos niekuo nesiskiria nuo devintojo dešimtmečio pateikiamo turinio.

Vienintelis pasiekimas – HD vaizdo kokybė.

Visgi to nepakanka ir ateities tendencijos demonstruoja, kad vartotojai, naudodamiesi medijos produktais, nori interaktyvumo ir socialinės integracijos. Komisaras pateikė vieną iš vizijos pavyzdžių, kurio metu aistruolis, stebėdamas NBA transliacijas, galės sekti krepšininkų fizinius ir emocinius rodiklius: nuovargį, jaudulį.
Žaidėjų statistika rungtynių metu (NBA 2K nuotr.)

Įsivaizduokite sportininko, kuris atlieka lemiamus baudos metimus, būseną arba emociją kai jam nepasiseka. Visa tai jau netrukus gali būti viešai prieinama kiekvienam krepšinio mėgėjui visame pasaulyje. A. Silveris atskleidė, kad reikšmingi pokyčiai laukia po trijų arba keturių metų.