Dauguma analitikų diskutuoja ir bando prognozuoti šio įvykio padarinius, susijusius su klubų rezultatais, ateinančiame sezone. Visgi, NBA lyga yra neatsiejama nuo verslo ir skaitmeninių pramogų – vaizdo žaidimų.
Kasmet „2K Sports“ atstovai skelbia naujojo „NBA 2K“ vaizdo žaidimo pakuotės viršelio atletą. Ne viena NBA žvaigždė yra atskleidusi, kad tapti krepšinio žaidimo veidu – viena iš pagrindinių karjeros svajonių.
Yra keletas pagrindinių kriterijų, pagal kuriuos yra renkamas sportininkas, pateksiantis ant viršelio:
1. Sportiniai rezultatai;
2. Įvaizdis;
3. Kontrakto sąlygos (negali būti laisvasis agentas);
4. Vertinimas klubo organizacijoje.
Šiemet „NBA 2K18“ viršeliui buvo pasirinktas K. Irvingas. Krepšininkas atitiko visus kriterijus, bei būdamas 25 metų jau yra laimėjęs visus svarbiausius titulus: NBA, Olimpiadą ir Pasaulio čempionatą. Atlikti mainai buvo nemaloni staigmena „2K Sports“ atstovams, kurie jau pradėjo naujojo žaidimo reklaminę kampaniją, bei pirmųjų pakuočių gamybą. Be to, teks keisti grafiką ir žaidimo viduje: meniu ir intro skiltis.
Kūrėjai patvirtino, kad pirmoji žaidimų partija bus apipavidalinta „Cavaliers“, o antroji „Celtics“ atributais. Tikėtina, kad K. Irvingo viršelis su žaliai baltais marškinėliais bus pardavinėjamas kalėdinio laikotarpio metu. Šis įvykis išskirtinis tuo, kad viršelio atletas pakeičia ekipą likus trims savaitėms iki oficialaus žaidimo išleidimo. Panašioje situacijoje yra tekę būti ir NFL žaidimo atstovams. Jie šią problemą išsprendė paprastai – išleidę naują dėžutės viršelį pasiūlė žaidėjams jį atsispausdinti ir įsidėti į pakuotės priekį.
Visgi, jau kurį laiką yra pastebima tendencija, kad dauguma „NBA 2K“ viršelio krepšininkų, po kurio laiko pakeičia ekipas: Lebronas Jamesas, Kevinas Durantas, Paulas Georgas. Kasmet ši istorija kartojasi ir tai tampa lyg užkeikimas. Lieka klausimas, kas bus sekantis?