Maya Tounta šiuo metu yra ne pelno siekiančios parodų erdvės „Akwa Ibom“, kurią 2019 m. įkūrė kartu su Otobong Nkanga, direktorė. Šioje erdvėje Tounta surengė Rosalind Nashashibi ir „NBA“ ([angl. Agency of New Way]: Nick Bastis, Liudvikas Buklys, Gintaras Didžiapetris, Dalia Dūdėnaitė, Ona Kvintaitė ir Elena Narbutaitė), Thanassis Totsikas, Jasono Dodge, Ellen Gallagher ir Dora Economou, Marina Xenofontos ir Nicole Gravier ir kitų menininkų parodas. Kartu su „Radio Athènes“ ir „Melas Martinos“ galerija ji atstovauja „Estate of Christos Tzivelos“ ir George Tourkovasilis archyvui. Tounta, kartu su Gerda Paliušyte, Gediminu G. Akstinu ir Liudviku Bukliu, įkūrė meno erdvę „Montos Tattoo“ Vilniuje. 2021–2022 m. ji dirbo žurnalo „e-flux“ meno vadove.
Nuo 2017 m. iki 2021 m. ji glaudžiai bendradarbiavo su Otobong Nkanga ties jos tęstiniu projektu „Carved to Flow“ („Išraižytas tekėjimui“), kuris ir davė užuomazgas „Akwa Ibom“ atsiradimui. Kartu jos kuravo „documenta 14“ parodos Atėnuose ir „Gropius Bau“ parodų erdvės Berlyne viešųjų renginių programas, kurių metu vedė pokalbius su Newtonu Harrisonu (iš „Harrison Studio“), Maria Thereza Alves, Fernando Garcia-Dory, Jennifer Teets ir Lorenzo Cirrincione, Iris Touliatou ir kitais. Tarp būsimų Tountos projektų – Helenos Papadopoulos fotonovelės „Blue Gardenia“ („Mėlynoji gardenija“) pristatymas ir mados dizainerio Kosto Murkudžio darbu paremta grupinė paroda, kurioje dalyvaus pats dizaineris, Jodie Barnes, Marietta Mavrokordatou ir Lenardas Gilleris.
Tomas Engelsas yra kuratorius, rašytojas, dėstytojas ir dramaturgas, dirbantis vizualaus ir performanso meno sankirtoje. 2021 m. spalį jis tapo „Grazer Kunstverein“ parodų erdvės meno vadovu ir ten pristatė tokius menininkus kaip Sandra Lahire, Celeste Burlina, Iris Touliatou, Maria Toumazou, Marija Olšauskaitė ir Miloš Trakilović. 2021 m. jis inicijavo Briuselyje vykusią parodų vitrinoje seriją „front“, kurioje dalyvavo tokie menininkai kaip Trevoras Yeungas, Elena Narbutaitė, Julie Peeters ir Hamishas Pearchas.
Tarp kitų pastaruoju metu jo kuruotų projektų – drauge su Xue Tan ir Raimundu Malašausku kuruota paroda „trust & confusion“ „Tai Kwun Contemporary“ meno centre Honkonge (2021); paroda „Touch Release“ „Nassauischer Kunstverein Wiesbaden“ šiuolaikinio meno centre Vysbadene (2021); su Joanna Zielińska kuruota paroda „Techno-Intimacies“ „M HKA“ šiuolaikinio meno muziejuje Antverpene (2021); Hanos Miletić paroda „RAD/Materials“ „Haus“ parodų platformoje Vienoje (2020); paroda „another name, spoken“ „Jan Mot“ galerijoje Briuselyje (2017); ir renginių serija „Matters of Performance“ Gento Karališkojoje meno akademijoje (2017–2019). Jis yra vienas iš internetinio garso archyvo „Conversations in Vermont: Steve Paxton“ (Sarma, 2020) sudarytojų, tyrimui gavęs finansavimą iš Roberto Rauschenbergo fondo. Engelsas yra dirbęs su įvairiais choreografais: su Alexandra Bachzetsis „documenta 14“ projekto rėmuose Atėnuose ir Kaselyje, su Mette Ingvartsen festivalyje „steirischer herbst“ Grace, o taip pat su Mette Edvardsen, Bryana Fritz ir PRICE/Mathiasu Ringgenbergu. Pirmasis jo projektas Vilniuje buvo kartu su Raimundu Malašausku kuruota dviejų nuotraukų paroda „Circa 2022“, kurią 2022 m. organizavo projektų erdvė „Montos Tattoo“.
Baltijos trienalė pirmąkart buvo surengta Vilniuje 1979 m. kaip nonkonformizmo dvasioje kuriančių jaunųjų Baltijos šalių menininkų paroda. Nuo to laiko keturiolika surengtų Baltijos trienalės parodų pavertė ją vienu svarbiausių šiuolaikinio meno renginių Šiaurės Europoje. Paskutiniąją, 14-ąją Baltijos trienalę pavadinimu „Nesibaigiančios kovos“ 2021 m. kuravo Valentinas Klimašauskas ir João Laia, o anglų kalba išleisto trienalės tekstų rininio pristatymai tarptautiniu mastu vyko ir 2022 m.