Raškydamas paskutinius vasaros žiedus ir didžiajame Pažaislio vienuolyno kieme paskleisdamas pirmuosius rudens lapus, netrukus su savo klausytojais atsisveikins 19 Pažaislio muzikos festivalis, kurio baigiamajame koncerte italų baroko meistrų sukurto architektūros šedevro fone nuskambėsiantis lyg skriejantis audringas vėjas pribloškiantis Kauno valstybinio choro, publikos pelnytai tituluojamo „verdiniu“, tenoro – Egdaro Montvido ir kitų solistų balsų bei veržlios orkestro muzikos derinys - G. Verdi „Requiem“ klausytojus nukels į operos tėvynę – Italiją, o drauge primins vieną įspūdingiausių sakralinės muzikos formų – „Requiem“, lenkiantį susimąstyti apie žmogaus būties trapumą ir sielos nemarumą. Pažaislio vienuolyno kieme chorui pirmąsyk diriguos škotų dirigentas, ilgametis Milano La Scala ir Velso Nacionalinės Operos meno vadovas – Johnas Fisheris.
Spalio 24 d. reikšmingą 45-erių metų kūrybinės veiklos sukaktį minintis choras, drauge su Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru, solistu - Kostu Smoriginu Vilniaus kongresų rūmuose klausytojams pristatys naujai kolektyvo repertuarą papildžiusį K. Szymanowskio, kuris drauge su F. Chopinu laikomas vienu iškiliausių lenkų muzikų, - „Stabat Mater“. Asmeninių išgyvenimų paveikto kompozitoriaus mišriam chorui, solistams ir orkestrui skirta kompozicija, kuriai pasirinktas nepaprastai jautriai apie sielvartą, kančią ir netektį prabylančios viduramžių sekvencijos tekstas, išsiskiria išraiškos priemonių įvairove ir užima ypatingą vietą turtingame K. Szymanowskio kūrybiniame palikime. Koncerte taip pat skambės auksinė operos klasika – chorai iš G. Verdi, V. Bellini, R. Wagner, P. Mascagni operų.
Artėjant rimties ir susikaupimo laikui - Vėlinėms, spalio 30 d. Panevėžio Katedroje drauge su Panevėžio muzikinio teatro orkestru, o lapkričio 1 d. – Kauno Arkikatedroje Bazilikoje su Kauno miesto simfoniniu orkestru, choras, diriguojamas Petro Bingelio, pakvies įsiklausyti į bene garsiausią gedulo Mišių kompoziciją - W. A. Mozarto „Requiem“, kupiną apmąstymų apie gyvenimą, mirtį ir amžinybę.
Baigiantis rudeniui, lapkričio 27 d. choras ir jo vadovas, talkinant aktoriams, Kauno filharmonijoje pakvies į V. Pauliukaičio režisuotą istorinės tematikos kompoziciją „Vivat Republica!“ („Tegyvuoja Valstybė!“), skirtą Lietuvos parlamentarizmo tradicijų, Seimo institucijos istorijos įamžinimui, kurios scenarijui, be kita ko, panaudoti ir senųjų Lietuvos ir Lenkijos valstybės dokumentų tekstai.
Su kompozitoriaus Vidmanto Bartulio koncertine programa „Taip, Donelaiti“, kurioje poemos „Metai“ tekstai surinkti į vientisą siužetą – pasakojimą, lydimą keturių K. Donelaičio pamokslų lietuvninkams skambesio, dainų ir liuteronų giesmių, choras, drauge su pamokslininko ir pasakotojo vaidmenį atliekančiu aktoriumi Dainiumi Svobonu, visus metus keliavo po tolimiausius Lietuvos kampelius, o gruodžio 7 d. ją atliks Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje įvyksiančio 2014 metų Kalbos premijos įteikimo vakare.
Didžiausias metų šventes choras pasitiks kartu su savo partneriu – Lietuvos valstybiniu simfoniniu orkestru, diriguojamu G. Rinkevičiaus, Vilniaus kongresų rūmuose klausytojams surengdamas dvi įspūdingas muzikines fiestas, kuriose skambės britų kompozitoriaus Tolga Kashif kūryba. Gruodžio 27 d. scenoje karaliaus teatrališka, roko ir simfoninę muziką jungianti „The Queen Symphony“, kurioje muzikiniam audiniui gausiai naudojamos ir populiariausios legendinės grupės „Queen“ dainos, o baigiantis metams - gruodžio 29 d. choras nustebins premjera - pirmąsyk Lietuvoje atliekama „The Genesis Suite“, kuriai Tolga Kashif pasitelkė 1967 metais susikūrusios ir netrukus viena populiariausių tapusios bei prestižinius „Grammy“, „American Music Award“ apdovanojimus pelniusios britų grupės „Genesis“ dainų motyvus.