Nuo sausio iki pat vasaros pradžios teatro repertuare bus rodomi dvidešimties pavadinimų spektakliai. Tarp jų tiek publikos pamėgti bestseleriai, sulaukiantys pilnų salių jau eilę metų, tiek patys naujausi kūriniai, tiek didelio formato, daug aktorių ir sudėtingas scenografijas apimantys spektakliai, tiek nedideli kameriniai pastatymai.
„Šio pusmečio repertuarą statome ant naujausių mūsų spektaklių, tai Jokūbo Brazio, Adomo Juškos ir Dmitrijaus Krymovo kūriniai, šalia jų dėliojasi ir seniau kurti spektakliai, – paprašytas apibendrinti antrąją 88-ojo sezono dalį kalbėjo teatro vadovas Tomas Juočys. – Nežinau, ar galime repertuarą vadinti vientisu, bet tendencija tokia, kad metai iš metų kai kurios temos viena nuo kitos toli neatsitraukia. Mūsų repertuaras sąžiningas, kas vyksta už mūsų langų, tas ir scenoje. Žiūrime į visuomenę tokią, kokia ji yra, jos nekritikuodami ir nevertindami, žmonės patys tai padarys. Mes tiesiog siekiame sąžiningai kalbėti temomis, dėl kurių visiems neramu. O kas bebūtų, svarbiausia visada žmogiškumo, žmonių santykių tema. Ką bepaimtume – vieną šeimą, vieną klasę, vienus degančius namus – visur veikia žmonės. Tame yra kažkoks realybės momentas. Mes tuos žmonės atpažįstame – matome juose save ir kitus.“
Vasario mėnesį į teatrą kurti naujo spektaklio atvyks jau minėtas režisierius D. Krymovas, prieš metus jo režisuotas „Fragmentas“ sulaukė didelio pasisekimo. Šįkart režisierius atsiveža kultinio japonų rašytojo Haruki Murakami romano „Kafka pakrantėje“ įkvėpto kūrinio idėją. Jo naujojo spektaklio „Requiem“ premjera numatoma gegužės 11 d. „D. Krymovas grįžta su visai nauja idėja, nauja struktūra, visai kitaip sugalvotomis scenomis. Jo pasirinkta tema labai sudėtinga – apie vaikus, vaikystę, meilę, gyvybę, ir visa tai persmelkta Murakamio dvasios“, – minėjo T. Juočys artimiausią premjerą teatre.
Netrukus po D. Krymovo darbą teatre pradės 2022 m. „Auksiniu scenos kryžiumi“ jaunojo menininko kategorijoje apdovanotas režisierius Naubertas Jasinskas. Jo spektaklio premjera vyks rudenį. Pasak teatro vadovo, šio režisieriaus vizitą gaubia intriga, „dirbdami su N. Jasinsku, nežinome, į kokį rezultatą einame, nes tema iki galo neatskleista, ji procese. Režisierių domina žmogaus kūniškumas, bet dar neaišku, kokiu kampu jis į ją pažiūrės, buvo įvairių samprotavimų, kaip jis dirbs. Jau greitai prasidės įvadinės repeticijos, labai smalsu, kaip viskas vyks. Teatro vadybininko, šiuo atveju mano, pareiga baigiasi sutarus su režisieriumi, visa kita – netrukdyti jam padaryti tai, ką jis nori padaryti“.
T. Juočys atkreipė dėmesį, kad jam įdomus atrodo ir pats šį pusmetį teatre dirbsiančių režisierių duetas, netiesioginis jų dialogas, „nežinau, ar smalsumas tinkamas žodis, bet abu režisieriai labai įdomūs. Jaunas lietuvis ir jau patyręs, užsienyje plačiai pripažintas režisierius – įdomu, kaip atsiskleis jų požiūris, kokie bus jų spektakliai“. Oficialiai numatomos dvi premjeros – viena pavasarį, kita ateinantį rudenį, bet teatro vadovas prasitarė, jog žiūrovų gali laukti ir malonios staigmenos – kūrybinių planų turi ir veiklūs teatro aktoriai.
Dideliu iššūkiu įtemptu ritmu gyvenančiai Klaipėdos dramos teatro bendruomenei taps šiųmečių „Auksinių scenos kryžių“ ceremonijos organizavimas. Priimti ir surengti svarbiausius Lietuvoje teatro apdovanojimus – didelė garbė ir atsakomybė. Per sausį paaiškės ir bus paskelbtas ceremonijos režisierius, gryninama būsimo renginio idėja.
Itin didelio susitelkimo ir koncentracijos kasmet reikalauja vis augantis ir vis įvairesnis tarptautinis teatro festivalis „TheATRIUM“. Festivalio programa jau beveik sudėliota, šiuo metu registruojami festivalio svečiai iš užsienio, noriai atvykstantys susipažinti su Lietuvos teatro vitrina. Šiemet per vieną savaitę numatoma jiems parodyti vienuolika spektaklių. Tarptautinė programa miestiečius ir miesto svečius kvies žiūrėti spektaklius iš Ispanijos, Italijos, Argentinos bei bendrą Estijos ir Ukrainos menininkų kūrinį.